Jump to content
IGNORED

Q21 co z wami?


Adam J.

Recommended Posts

piszecie podobny text w różnych tematach:

"...z jakimi kolumnami wzmacniacz będzie współpracował, w jak dużym pomieszczeniu, jakie gatunki muzyczne słuchasz, jakie preferujesz brzmienie.."

lub

"podaj proszę więcej szczegółów o Twoim systemie, konfiguracji, wielkości pomieszczenia odsłuchowego, Twoich preferencjach brzmieniowych."

 

rozumiem, że to wasz marketing, ale robicie to bezmyślnie i może przeszkadzać, a ja, gdy odpowiedziałem wam, to nie dostałem odpowiedzi, dlaczego?

 

pewnie napiszecie - niedopatrzenie.

 

ale w porządku, nic się nie dzieje, tylko mam focha:)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

pewnie napiszecie - niedopatrzenie.

 

ale w porządku, nic się nie dzieje, tylko mam focha:)

Też odnoszę niestety podobne wrażenie...

Na forum są na bieżąco, bardzo aktywni w każdym wątku... - zadzwoń, napisz, przyjedź, posłuchaj, pomożemy...

Natomiast dodzwonić jest się jest ciężko..., na maile nie odpowiadają..., trzeba się prosić że chce się coś kupić...

Dziwne..., ale i tak mają bardzo duży wybór do odsłuchów.

Tylko dlaczego trzeba się tak prosić ..., że chce się coś kupić....

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

informacje o które pytają są ważne. Owszem pod względem marketingowym także, 2 etap sprzedaży wyciągniecie informacji od klienta jak najwięcej. Uważam że dość przydatne.

 

Ale fakt faktem albo przydała by im sie jakaś pomoc, albo więcej zaangażowania panowie.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

dokładnie tydzień temu pisałem do RMS (fakt, że przez formularz strony sklepu) odpowiedź zwrotna dotycząca wzmacniacza była tego samego dnia, zapytanie do q21 kilka tygodni temu przez formularz allegro zostało bez odpowiedzi....

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ja z jedna rzeczą nie miałem problemu, natomiast jak chciałem nabyć kolejna to nie mogłem sie doprosić o oddzwonienie. 20000zl wydałem w końcu gdzie indziej.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

strumieniowiec, lampy i tuby

Link to comment
Share on other sites

Jeśli jakieś pytanie pozostało bez odpowiedzi, to bardzo przepraszam, z naszych statystyk wynika, że ponad 90% zapytań drogą mailową otrzymuje odpowiedź w ciągu 3 godzin.

Nie piszcie proszę tylko, że trzeba się prosić o odsłuch czy sprzedaż. Dziennie mamy kilka do kilkunastu odsłuchów, nigdy nie bierzemy za nie pieniędzy, a wybór sprzętu, kolumn i akcesoriów jest ogromny, dostępny od ręki. Dajemy także możliwość wypożyczenia sprzętu, co ułatwia wybór, także nie ma związanych z tym kosztów (ewentualnie tylko koszt przesyłki zwrotnej).

 

Jeśli jakieś pytanie pozostało bez odpowiedzi, piszcie proszę na priv czy maila, zapewniam że skontaktujemy się. Zresztą jeśli są bardzo skomplikowane tematy, znacznie łatwiej jest porozmawiać telefonicznie, niż pisać mailowo. Podajcie swój nr telefonu, oddzwaniamy.

 

pozdrawiam wszystkich

Jacek

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem firma powinna wysyłać wiadomości na priva. To jest niekomercyjne forum, a rady typu: do wszystkiego NAD, i tylko od nas są śmieszne, szczególnie że oferują sprzęt bardzo średni, a za tę cenę w używkach można kupić coś o wiele lepszego.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Z Q21 mam same dobre wspomnienia. Niesamowicie fachowa obsługa, szeroki wybór sprzętu, oferty cenowe najlepsze na rynku. Może nie zawsze mogą odebrać ale zawsze oddzwaniają, nawet po godzinach pracy. Świetne podejście do klienta. W przypadku jakichkolwiek problemów ze sprzętem(u mnie była maskownica i głośnik o wymiany) pomagają natychmiastowo. Jak dla mnie najlepszy sklep z jakim miałem do czynienia, zostawiłem tam kilkadziesiąt tys. zielonych i pewnie zostawię w przyszłości jeszcze trochę. Nie jest to żadna wazelina, po prostu na kilku sklepach się przejechałem, gdzie wszyscy byli mili do pierwszego przelewu a potem odpowiadali na wszystko z wielkim trudem, także miejsac zakupu sprzętu audio już raczej nie zmienię.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Mnie natomiast zawsze dziwi, śmieszy, a czasem denerwuje fakt, że q21 na swoich stronach w przypadku kolumn podaje cenę za jedną sztukę.

Czy ktoś kiedykolwiek nabył jedną kolumnę?

Jaki jest sens kupowania jednej sztuki?

Patrzę jednak głębiej na stronę i tam info, że sprzedaż wyłącznie w parach.

W taki razie jakie sens jest podawanie ceny dla 1 szt.?

Przypomina mi to czasu komuny i tzw. sprzedaż wiązaną.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Monitor Audio RX8, RX Center, Silver 1; DAC : 8-ch DIYINHK ES9016, XMOS Multichannel; Power AMP : 6-ch TPA3255

Link to comment
Share on other sites

A ja mam dość tego Q21 - wpieprzają się w każdy wątek i nachalnie namawiają do zakupu swoich klamotów

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Link to comment
Share on other sites

Niekomercyjne forum to forum bez sklepów, dystrybutorów, pośredników. W takim rozumieniu jesteśmy na forum jak najbardziej komercyjnym, w zasadzie jakby podczepili to forum pod stronę www. któregoś z dystrybutorów, pewnie nawet nie zauważylibyśmy różnicy...

 

Parantulla, o tyle do stereo jak i wątek o znaleziskach na allegro, który stał się wątkiem wymiany opinii o socjologii rządzącej sprzedażą używek.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Mnie natomiast zawsze dziwi, śmieszy, a czasem denerwuje fakt, że q21 na swoich stronach w przypadku kolumn podaje cenę za jedną sztukę.

 

Uogólniasz. 90% sklepów tak dziś postępuje, na Zachodzie również.

 

Być może teraz coś się zmieniło, 1.5 temu z kontaktem telefonicznym i poprzez e-mail nie miałem problemów. Byłem u nich na odsłuchu. Spędziłem tam sporo czasu. Nic nie kupiłem (zakupu dokonałem po tygodniu zdalnie). Nie usłyszałem złego słowa od obsługi.

 

W audiofilskim sklepie w Szczecinie taka sytuacja była by nie do pomyślenia. Odsłuch bez zakupu jest płatny, z zastrzeżeniem odliczenia kwoty po dokonaniu zakupu.

 

To że proponują z reguły to samo wynika po części z faktu pytania o propozycje z tej samej półki np. jakie kolumny, wzmacniacz w cenie 3-4k. No i co tu odpowiedzieć? Druga ręka większe możliwości, nowe - w sumie niewielkie.

 

Tyle ode mnie o Q21.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Witam.

Nie znam tego sklepu, ale cieszy mnie, że działają jawnie, z otwartą przyłbicą. Pisze wyraźnie, że to branża i za to im chwała!

Kto nie chce, po prostu nie czyta ich wątków i tyle..

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Złego słowa na ich temat nie powiem.

Za każdym razem kiedy o coś pytam dostaję kompetentną i wyczerpującą informację.

No i sprzęt można u nich wypożyczyć w przeciwieństwie do innych z tzw."branży".

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

A ja mam dobre doświadczenia z Q21. Kontakt bez problemów, zarówno mailowy jak i telefoniczny. Owszem, raz czy dwa był problem z dostępnością towaru zamówionego, ale momentalnie zaoferowano zamiennik (kabel) oraz wyższy model odtwarzacza w praktycznie tej samej cenie co model tańszy (w przypadku zakupu Oppo).

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Uogólniasz. 90% sklepów tak dziś postępuje, na Zachodzie również.

Ale ja nie wiem jak jest w innych sklepach. Jest watek o q21 to się wypowiadam.

Ale jeśli tak postępuje toż to kretynizm z kwadratu.

Podaje cenę za 1 szt. jednocześnie zastrzegając, że jednej sztuki nie sprzeda.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Monitor Audio RX8, RX Center, Silver 1; DAC : 8-ch DIYINHK ES9016, XMOS Multichannel; Power AMP : 6-ch TPA3255

Link to comment
Share on other sites

Ale ja nie wiem jak jest w innych sklepach. Jest watek o q21 to się wypowiadam.

Ale jeśli tak postępuje toż to kretynizm z kwadratu.

Podaje cenę za 1 szt. jednocześnie zastrzegając, że jednej sztuki nie sprzeda.

 

Większość sklepów tak robi, bo to lokuje wyżej w porównywarkach cenowych. Też mi się to nie podoba, ale takie zachowanie wymusza rynek. Proponuję więcej dystansu więc do sprawy.

 

Moim zdaniem firma powinna wysyłać wiadomości na priva. To jest niekomercyjne forum, a rady typu: do wszystkiego NAD, i tylko od nas są śmieszne, szczególnie że oferują sprzęt bardzo średni, a za tę cenę w używkach można kupić coś o wiele lepszego.

 

No popatrz, a mi odradzali NADa. A w swojej ofercie mają też sprzęt z wyższej półki. Jak to ładnie można rzeczywistość nagiąć do postawionej tezy.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Z Q21 mam same dobre wspomnienia. Niesamowicie fachowa obsługa, szeroki wybór sprzętu, oferty cenowe najlepsze na rynku. Może nie zawsze mogą odebrać ale zawsze oddzwaniają, nawet po godzinach pracy. Świetne podejście do klienta. W przypadku jakichkolwiek problemów ze sprzętem(u mnie była maskownica i głośnik o wymiany) pomagają natychmiastowo. Jak dla mnie najlepszy sklep z jakim miałem do czynienia, zostawiłem tam kilkadziesiąt tys. zielonych i pewnie zostawię w przyszłości jeszcze trochę. Nie jest to żadna wazelina, po prostu na kilku sklepach się przejechałem, gdzie wszyscy byli mili do pierwszego przelewu a potem odpowiadali na wszystko z wielkim trudem, także miejsac zakupu sprzętu audio już raczej nie zmienię.

 

piszesz "oferty cenowe najlepsze na rynku" to chyba źle szukałeś :P

cenię ten salon, sam tam kiedyś nabyłem sprzęt i byłem osobiście ale nie wprowadzaj proszę ludzi w błąd bo można "ofertę cenową" uzyskać lepsza w innych salonach (to jeśli chodzi o kwestie tych rzekomych rabatów)

w każdym bądź razie dobry kontakt i bardzo duży wybór :)

pzdr.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Lampa nie umiera nigdy"

Link to comment
Share on other sites

piszesz "oferty cenowe najlepsze na rynku" to chyba źle szukałeś :P

cenię ten salon, sam tam kiedyś nabyłem sprzęt i byłem osobiście ale nie wprowadzaj proszę ludzi w błąd bo można "ofertę cenową" uzyskać lepsza w innych salonach (to jeśli chodzi o kwestie tych rzekomych rabatów)

w każdym bądź razie dobry kontakt i bardzo duży wybór :)

pzdr.

 

Ale ceny to nie wszystko. Ja czasem wolę zapłacić kilka stów więcej i mieć gwarancję, że sprzedawca w razie problemów nie wypnie się za przeproszeniem, a to jest dla mnie ważne. Ważne są też warunki odsłuchu itp. Za taką kompleksową obsługę na wysokim poziomie mogę dopłacić. Nie chcę tu za bardzo słodzić, ale na razie doświadczenia mam pozytywne (bezproblemowy zwrot BD Asusa), zobaczymy jak będzie później.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Kochamy Q21, wątek bez nich, to wątek stracony ;)

Od jakiegoś czasu nawet jak lodówkę otwieram to słyszę dziwne głosy, jak mnie ketchup zaprasza do skosztowania, a kiełbasa służy pomocą...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.