Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie głośniki 5.1 do DENON AVR-X3000

Lysy.1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poszukuję głośników do wzmacniacza Denon AVR-X3000.

Nie znam się na specyfikacji sprzętowej, wolę się doradzić kogoś obeznanego.

Przedział cenowy do 2000zł.

Głośniki będą mi służyć do muzyki. Wiem że głośniki 5.1 nie służą do muzyki, ale zależy mi na tym by dźwięk mnie otaczał.

Muzyki jaką słucham to

Reggae, Rock, Rock Progresywny, Post-Rock

Np.Coma, Brown, ComeYah, Tides From Nebula

Czego oczekuję od głośników, naturalnego, dokładnego, ciepłego, czystego brzmienia.

Muzyka będę puszczał z komputera, przez kartę dźwiękową Asus Xonar U7, przez ASIO, w rozrzeszeniu FLAC.

Pokój 24M2, w niedalekiej przyszłości będę się przeprowadzał do większego pokoju.

Działałem na głośnikach Genius 6000, więc każda zmiana głośników będzie dla mnie miłym zaskoczeniem i rewolucją dźwiękową.

Wiem też że za 2000zł nie będę miał sprzętu nie wiadomo jakiego, przeznaczył bym o wiele więcej, ale przychody z pracy mi na to nie pozwalają.

Pozdrawiam

Jeśli zależy Ci przede wszystkim na możliwie najlepszej jakości odsłuchu muzyki, to pomyśl o dobrych frontach i dokup nawet tańsze centralny i tylne.

Jeśli miałbym Ci zaproponować konkretne rozwiązanie, to zwróć uwagę na polskie kolumny Pylon Audio Pearl 25, które bardzo dobrze sprawdzą się w Twoim systemie. W najbliższym czasie w ofercie producenta będzie komplet center + tylne kolumn - po prostu sobie to dokupisz. Niewiele przekraczając założony budżet będzie miał bardzo dobrze grający system.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

W takim razie jesteś właściwie skazany na system Indiana Line Nota 555

http://sklep.rms.pl/indiana-line-zestaw-kina-domowego-5-0-nota-555-240-550-740

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje