Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny do Marantz z serii 15

wolfmann

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie zdobyłem Marantz SA 15 s 2 i Marantz PM 15 s2. Udało mi się bardzo tanio w bardzo dobrym stanie :) Zostało mi do wydania max. (max!)6000-8000zł. Szukam kolumn podłogowych :) Szukam barwy, przestrzeni, separacji instrumentów, czegoś, co spowoduje, że mogę słuchać muzyki przez kilka godzin bez zmęczenia. A słucham... i tu jest problem. Bo jestem miłośnikiem muzyki klasycznej, jazzu i rocka. Nie nastawiam się na jakąś konkretną firmę. Prośba o radę czego posłuchać?

_________

Edit mod

Blokada wielokrotnego multikonta

https://www.audiostereo.pl/topic/111058-jakie-kolumny-do-marantz-z-serii-15/

Hmm... a może lepiej zainwestować w kolumny podstawkowe? można znaleźć bardzo sporo kolumn, które są warte odsłuchania a nawet zakupu :) chociażby b&w cm1, ATC SCM7 (mają bardzo dobrą opinię w prasie specjalistycznej i są nie drogie), można też znaleźć w wysprzedaży Sonus Faber Liuto Monitor za ponad 5tys. czasami lepiej kupić taniej, bo często bywa tak, że można zaoszczędzić kilka tysięcy a dźwięk jest na tym samym poziomie, co droższe kolumny. a pomieszczenie? akustyka?

_________

Edit mod

Blokada wielokrotnego multikonta

wolfmann, strausss, artysta, hmmm, Bach 80

Nowe Marantze (serii 11 czy 15) idealnie się zgrywają z kolumnami Focala.

W zakładanym budżecie można trafić np. starsze Mini Utopia (polecam) lub nowsze Electra 1027Be (również polecam)

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.
Gość wieslaw119

(Konto usunięte)