Skocz do zawartości
IGNORED

bang olufsen beogram 5500 pomocy!

kamdek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Właśnie zakupiłem tak długo wyczekiwany zestaw Bang Olufsen beocenter 5500 i resztę klocków, kupiłem od starszego Pana w Angli który miał go od nowości, prawdziwie zadbane cacko, (stan wizualny)

Po podłączeniu zacząłem od włączenia cd bo gramofon zostawiłem na koniec (kupiłem to tak naprawdę z chęci posiadania gramofonu, także przyjemność odsłuchu zostawiłem na koniec)

Ale nie zbiegając z tematu odnośnie cd, to już byłem zły i dalej jestem ponieważ po włączeniu płyta cały czas się otwiera i zamyka i nawet nie raczy czytać plyty.było sprawdzane u właściciela i działało.nie mam pojęcia o co chodzi może ktoś mi pomoże bo jestem nowicjuszem w bang olufsen.

Drugie rozczarowanie to gramofon który położył mnie na łopatki, gra jak Stare radio bez żadnej jakości, chociaż właściciel poręczna w opisie ze rzadko używana igłą,może mówił prawdę ze w ostatnich latach jego pamięci nie używam a zapomniał o latach wcześniejszych.

Zauważyłem że na małej płycie jak odtwarza to płyta jakby falowala.

Może znajdzie się ktoś kto mi co nieco doradzi bo zamiast radości z tak długo oczekiwanego banga mam wielkie rozczarowanie. proszę o pomoc i serdecznie pozdrawiam wszystkich

Cześć, kolega zdaje się zapłacił frycowe. Po pierwsze B&O to bardziej sprzęt lifestylowy (ma wyglądać) niż hi-end, a po drugie pewnie jest wyeksploatowany. O ile się nie mylę to ta seria zakończyła swój żywot produkcyjny w 1989 roku. Mam nadzieję, że starszy pan z Anglii nie zdarł z ciebie skóry.

Cześć, kolega zdaje się zapłacił frycowe. Po pierwsze B&O to bardziej sprzęt lifestylowy (ma wyglądać) niż hi-end, a po drugie pewnie jest wyeksploatowany. O ile się nie mylę to ta seria zakończyła swój żywot produkcyjny w 1989 roku. Mam nadzieję, że starszy pan z Anglii nie zdarł z ciebie skóry.