Skocz do zawartości
IGNORED

Kino za ok 7k

Arkadiusz_52276

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów,

Od paru tyg przeglądam oferty różnych producentów kolumn jak i elektroniki do mojego nowego kina. Jako, że jestem osobą zieloną w temacie audio i nie uważam się za audiofila tak więc na początku przyjąłem kryterium dobrze prezentującego się zestawu, tak by wszystko pasowało do reszty mebli. Tak więc przeglądałem głośniki z opcją High glass różnych producentów i przedstawiona lista poniżej odpowiada mojemu budżetowi i gustowi, co do jakości wykonania i dźwięku zasięgam waszej opinii.

Ogólnie mój gust muzyczny to Trance/Dubstep/chillout/Rap/Hip Hop/POP i głownie na muzyce bym się skupił, plus by kino też dało rade coś tam pokazać.

Z wymienionych gatunków można wywnioskować, że lubię bardziej niskie zakresy dźwięków więc zależy mi by bas był szybki i soczysty, ale nie zagłuszający. Do tego by głośniki nie wydawały jakiś pustych dźwięków lub charczenia. Środek i góra chciałbym by były wyraźne, ale nie jakieś krzyczące. Mój salon ma ok 25m2, 4mx6m.

Głośniki które moim zdaniem spełnią moje oczekiwania:

TAGA HARMONY Platinum Set F-100+C40+S40 High Gloss / 5.0

MAGNAT QUANTUM 677 + 673 + C73 / 5.0

Elac FS 67.2 + BS 62.2 + CC 61.2 (czarny) / 5.0

Indiana Line Tesi 5425 + sub / 5.1

Amplituner powinien mieć sporo opcji multimedialnych, chciałbym by był bluetooth tak by była możliwość stremowania z smart fonów, lub posiadającą apki do stremowania głownie z Androida.

Do tego wiadomo by miały wystarczająco mocy by pociągnąć wyżej wymienione głośniki.

Amplitunery:

Pioneer VSX-1123 + AS-BT200

Onkyo TX-NR626

Yamaha RX-V775 + YBA-11

Sony STR-DN1050

ewentualnie:

Onkyo TX-NR636

Onkyo TX-NR828

Nie chciałbym bym brać nad wyraz droższego ampli jak np starszy/słabszy w zupełności da rade pociągnąć te zestawy kolumn.