Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw dla wokalistki na bazie stero Cambridge Audio

empikat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam zestaw stereo na bazie którego chciałbym zrobić coś w stylu Karaoke. Niestety w tym temacie jestem zielony jak spodnie irlandzkiego skrzata.

Przed chwilą skonczyłem testowac Slivercresta z Lidla który dostałem od znajomego.Wiem już ze nie tedy droga, Zalezy mi na czymś zdecydowanie lepszym do ok 600 zł (mikrofon i reszta).

U córki w pokoju mam wzmacniacz Cambridge Audio Azur 640 + CD 540c i głośniki Klipsch RS 52. Chce móc odtworzyć na cd podkład i mieć możliwość spiewania do tego.

Mam nadzieje, ze wyartukułowałem sie dośc jasno. Widziałem na allegro mixery ale nie wiem czy jestem to w stanie tak skonfigurować jak chce bo nie moge znaleśc konkretnej informacji:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z góry dziekuje za pomoc.

Ukryta Zawartość

Żeby za dużo nie kombinować. W CA 640A masz pętle magnetofonową i stosowny guziczek Tape Mon. który te pętle uruchamia. Działa to w ten sposób że sygnał z wybranego źródła (CD, tuner itd) przechodzi przez magnetofon i wraca do wzmacniacza i słychać, to co przeszło przez urządzenie zewnętrzne. Czyli przy zastosowaniu tego miksera potrzebujesz dwa tego typu kable

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) i oczywiście mikrofon.

Zapinasz to w następujący sposób:

CA 640 Rec out -> BEHRINGER Line in (3,4 lub 5,6) jeden

BEHRINGER Main Out -> CA 640 Tape in.

Przy wciśniętym przycisku Tape Mon będziesz słyszał, to co wychodzi z miksera, z kwestią regulacji na mikserze mam nadzieję, że sobie poradzisz.

Ukryta Zawartość

Nie myśl - słuchaj.