Skocz do zawartości
IGNORED

Słuchawki + karta dzwiękowa - Jakie?

godsmacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie chciałbym się przywitać z użytkownikami tego forum :)

Mianowicie, chciałbym kupić słuchawki i kartę dźwiękową do swojego PC i mam problem z wyborem.

Nie znam się na tym, więc podstawy których oczekuje to dobry bass, tak by było go "czuć" i oczywiście jakość dźwięku oraz pozycjonowanie które przydaje się w grach.

Przeznaczenie było by tylko domowe, w małym pokoju dla filmów, gier i muzyki - więc coś uniwersalnego.

W dodatku, chciałbym w przyszłośći podłączyć pod to głośniki 5.1 i telewizor Samsung UE40ES6100 (

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) - ale czy właściwie czy ja teraz piszę z sensem? Jest sens kupować np zewnętrzną kartę dzwiękową, podpinać pod nią TV a z tej karty na głośniki? Wydaje mi się, że nie ma - ale jak jest to proszę o informację.

Posiadam plytę główną msi z87-g45 gaming(

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) z wejściami PCI-E x16 i x1 i "Audio ports (Rear) 6+Coaxial / Optical SPDIF"

Budżet to tak do 700zł na obydwa produkty.

Słuchawki które przykuły moją uwagę to superlux hmc631(

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) i karta dźwiękowa asus xonar dx lub (zewnętrzna)asus xonar u7.

Słuchawki nie muszą mieć mikrofonu, a najlepiej jak jest odczepiany więc proszę o propozycję lub wypowiedzenie się na temat mojego wyboru.

Karta dźwiękowa jak powiedziałem musi obsługiwać 5.1 i nie ma znaczenia dla mnie czy zewnetrzna czy wewnętrzna(chyba, że jest jakaś różnica w jakości) ponieważ posiadam stacjonarny PC.

Liczę na Was ;)

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.