Skocz do zawartości
IGNORED

Tuning i naprawa GRUNDIG CD 8400 MK II

M3000GT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Jako że nie mam doświadczenia w tuningu CD to proszę o pomoc.

Nie dawno nabyłem takowy odtwarzacz jak CD 8400 MK II i chciałbym w nim poprawić jakość brzmienia , ale nie wiem czy warto w nim coś wymieniać , a jeśli już to proszę o pomoc od czego zacząć i po wymianie jakich elementów można spodziewać się najlepszych efektów.

Korzystam z CD podpiętego bezpośrednio pod końcówkę mocy i przyda się też pomoc w znalezieniu przyczyny pojawiania się przydźwięku gdy potencjometr jest w pozycji pomiędzy 25% a 75% wysterowania.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakże byśmy to mogli dowodami obalić?”

- Friedrich Nietzsche

Poszukaj opisów modyfikacji podobnych odtwarzaczyj est tego sporo, też na tym forum.

Korzystam z CD podpiętego bezpośrednio pod końcówkę mocy i przyda się też pomoc w znalezieniu przyczyny pojawiania się przydźwięku gdy potencjometr jest w pozycji pomiędzy 25% a 75% wysterowania

Przyczyn może być wiele. Na początek możesz spróbować odwrócić polaryzację wtyczki sieciowej końcówki mocy lub CD (ale nie obu naraz). Spróbuj też przenieść sprzęt w inne miejsce. Nie stawiaj ich na sobie, koniecznie obok siebie.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Przyczyn może być wiele. Na początek możesz spróbować odwrócić polaryzację wtyczki sieciowej końcówki mocy lub CD (ale nie obu naraz). Spróbuj też przenieść sprzęt w inne miejsce. Nie stawiaj ich na sobie, koniecznie obok siebie.