Skocz do zawartości
IGNORED

SVS vs VELODYNE vs PARADIGM


Aldonka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałabym kupić subwoofer do mojego zestawu KD. Subwoofer ma służyć tylko do tego celu. Po przeczytaniu nieskończonej ilości materiałów w tym temacie i określonym budżecie wybrałam trzech kandydatów :

SVS PB-13 Ultra , Velodyne SPL- 1200 Ultra, Paradigm Studio Sub-12 v.5.

Ktoś z forumowiczów może polecić salon, gdzie mogłabym przed zakupem odsłuchać Velodyne SPL-1200 Ultra i Paradigm Studio Sub-12 v.5.(dzwoniłam do kilku salonów w okolicy Łodzi i wszędzie usłyszałam, że nie mają wersji demonstracyjnej) a subwoofer firmy SVS mogę kupić tylko przez internet. Więc jak nie urok to sr...

Czy na forum jest jakiś szczęśliwy właściciel posiadający subwoofer SVS PB-13 Ultra??

 

Pozdrawiam wszystkich czytających forum.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam suba Svs ale mniejszego a i tak trzesie pokojem.Z testow ktore czytalem w niemieckiej prasie to z tych modeli ktore podales jest on bez konkurencyjny.Pb 13 ultra wazy 74 kg.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałabym kupić subwoofer do mojego zestawu KD. Subwoofer ma służyć tylko do tego celu. Po przeczytaniu nieskończonej ilości materiałów w tym temacie i określonym budżecie wybrałam trzech kandydatów :

SVS PB-13 Ultra , Velodyne SPL- 1200 Ultra, Paradigm Studio Sub-12 v.5.

Ktoś z forumowiczów może polecić salon, gdzie mogłabym przed zakupem odsłuchać Velodyne SPL-1200 Ultra i Paradigm Studio Sub-12 v.5.(dzwoniłam do kilku salonów w okolicy Łodzi i wszędzie usłyszałam, że nie mają wersji demonstracyjnej) a subwoofer firmy SVS mogę kupić tylko przez internet. Więc jak nie urok to sr...

Czy na forum jest jakiś szczęśliwy właściciel posiadający subwoofer SVS PB-13 Ultra??

 

Pozdrawiam wszystkich czytających forum.

 

 

Witam nie sluchalem SVS o ktorym piszesz to nie bede sie wypowiadal, natomiast odsluchiwalem velodyna jak i paradigma o ktorych piszesz, zreszta kilka innych rowniez odsluchiwalem w przedziale cenowym tych subow. Jak dla mnie najlepszy byl velodyne spl 1200 ultra i takowego kupilem. Ale mysle ze najlepiej jest przesluchac, bo w ciemno to sredni pomysl kupowanie w tej cenie suba. Co do odsluchu to patrzac ze celujesz w okolice Łodzi to ja odsluchiwalem u dystrybutora velodyna w Łodzi. Paradigma mozna odsluchac, u dystrybutora w Warszawie ale to juz kawalek. Generalnie z subami jest ciezko jelsi chodzi o odlsuch bo w tej polce sa drogie i nie chca sklepy trzymac na stanie... Wazne jest zeby sobei odpwowiedziec dop czego ten sub nam potrzebny, czy tylko do filmow, czy rowniez do muzyki, ewentualnie do samej muzyki .. Bo wtedy juz troszke jest prosciej wybierac..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 lata później...

Witam

 

Pozwolę sobie odświerzyć trochę temat i podzielić się,tak myślę,cenną historią.

 

Kilka lat temu kupiłem za grube tysiące subwoofer SVS PB-13 Ultra od jednego z polskich sprzedawców online z Bydgoszczy.Około 2 miesiące temu zepsuł się.Trudno myślę-zdarza się.

Telefon do polskiego sprzedawcy.Ten powiedział że zmienił się właściciel i wogóle 2 letnia gwarancja/rękojmia się już skończyła,do tego i tak nie zajmują się naprawą tego sprzętu tylko trzeba na własną rękę szukać serwisu.Ręce mi opadły.Myślałem że prawie 9k pln poszło się je....ć.

 

Wtedy przebłysk.Jak kupiłem suba to miałem problem z odpowiednim podłączeniem/konfiguracją z Marantzem sr7009 i pamiętam że napisałem do SVS i dostałem po chwili wyczerpujące wskazówki i informacje które pozwoliły mi szybko ogarnąć temat.Pamiętając powyższe,wszedłem na amerykańską stronę producenta a tam jak byk że dają na swój sprzęt 3 lata gwarancji(mój miał niecałe 3 lata)Teraz dają na nowy nawet 5 lat.Napisałem maila.Opisałem swój przypadek.Wymieniliśmy kilka emaili w grzecznym tonie,poprosili o zdjęcie z numerem seryjnym i polską fakturą zakupu.Zasugerowali wymianę całego wzmaka.Zaproponowali abym skontaktował się z ich nowym Polskim dealerem w Wa-wie,ale ci nie mieli u siebie takiego wzmaka do mojego suba.Dosłownie kilka dni później,drogą lotniczą,na koszt SVS miałem nowy wzmacniacz do suba u siebie w domu za który nic nie musiałem płacić.Cena nowego to około 600 USD!!!Zapłaciłem tylko grosze za odprawę celną.Z dołączoną instrukcją sam wymieniłem.Stary wzmak miał popalone komponenty.Teraz Sub śmiga jak nowy.Żadnych rzeczoznawców,udowadniania nie wiadomo czego,sądów itd.Po prostu mi uwierzyli na słowo,na odległość...Napisali że gdyby sub był nawet po gwarancji jakiś czas to też by uznali gwarancję.Gdzie ja żyłem do tej pory...

 

Konkludując.Różnica w kontakcie z klientem i obsługa u nas i za oceanem to jeszcze na razie dwa różne światy.Powiem że do dzisiaj jestem w "lekkim"szoku jak może wyglądać obsługa klienta.Pytanie czy i my kiedyś dożyjemy takich czasów pozostaje otwarte...

 

Serdecznie pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkludując.Różnica w kontakcie z klientem i obsługa u nas i za oceanem to jeszcze na razie dwa różne światy.Powiem że do dzisiaj jestem w "lekkim"szoku jak może wyglądać obsługa klienta.Pytanie czy i my kiedyś dożyjemy takich czasów pozostaje otwarte...

 

To jest inwestycja w klienta, jakie są teraz szanse, że w przyszłości kupisz inny sub niż SVS? Jesteś klientem który wydał 2,5k$ więc masz potencjał. Postawa SVS godna podziwu. Nikt nie musiał Ci wierzyć na słowo, a jednak. Niesamowite.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wg powiedzenia klient nasz Pan :)

Widac różnice jak na dłoni w jakosci obsługi.

 

A Warszawski diler SVSa nie zaproponował obsługi i ściągnięcia owego wzmacniacza operacyjnego od SVSa z USA? czy tez sam SVS USA zadziałał proaktywnie i wysłał?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co to jest chyba podejście amerykańskich firm do klienta ostatnio podobną historię słyszałem od firmie klipsch, później dowiem się dokładnie od znajomego o co chodziło bo ja już nie kojarzę dobrze.

 

mam

 

Pierdoła ale jednak

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wg powiedzenia klient nasz Pan :)

Widac różnice jak na dłoni w jakosci obsługi.

 

A Warszawski diler SVSa nie zaproponował obsługi i ściągnięcia owego wzmacniacza operacyjnego od SVSa z USA? czy tez sam SVS USA zadziałał proaktywnie i wysłał?

 

Pozwolę sobie wkleić fragmenty wymiany wiadomości.

 

World class!!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-56276-0-86118300-1539757553_thumb.jpg

post-56276-0-88674400-1539757566_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce też niektóre marki mają rewelacyjne podejście do klijenta.

Ja mam bardzo pozytywne doświadczenie z marka EPSON które opisałem w którymś z wątków o projektorach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Ja niedługo rzucę się w końcu na paletę od SoundClub z pb13 ultra haha a na marginesie to chyba SVS jako jeden z pierwszych zaczął politykę "wypróbuj j zatrzymaj lub zwróć " -w sumie jak się produkuje takiej jakości suby bez znaczenia czy testujesz tydzień czy 40dni bo po tym czasie chcesz tylko więcej i na zawsze :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Miałem kiedyś podobny przypadek z tunerem sat. firmy Dreambox. Padł moduł wyjścia foni na optyku i coax. Nasz rodowity oficjalny dystrybutor kazał mi za niego zapłacić. Napisałem do siedziby producenta w Niemczech,oni mnie przeprosili i powiedzieli że wyślą mi ten moduł bym go sam sobie wymienił wraz z instrukcją. Poprosili jedynie bym ten stary uszkodzony im odesłał.

Wszystko załatwione 2 mailami,a co najbardziej zabawne w tym wszystkim to po ok. 2 miesiącach zadzwonił do mnie gostek od oficjalnego dystrybutora w Polsce i rozmowowa była coś w stylu , jakim prawem ja kontaktowałem się z producentem. Śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.