Skocz do zawartości
IGNORED

Startuję i nie do końca wiem dokąd lecę

Dawid_54965

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zdaję sobie sprawę z tego że początek nie brzmi za dobrze. Bardzo chciałbym zacząć zabawę z dźwiękiem, a nie wiem od czego zacząć.

Na wstępie pojawiają się trudności związane są z pomieszczeniem, bo do dyspozycji z uwagi na przeprowadzki w najbliższym czasie

trudno orzec jakie będzie. Na razie mam tak zwany pokój dzienny, a więc wypchany wszystkim choć spory. Nie ma jednak jak mówić

o wytłumianiu czy innych jego parametrach, bo to kwestia niemal losowa. Być może z czasem przy kolejnej przeprowadzce dorobię

się pokoju do pracy. W nim będę miał na pewno więcej kontroli nad tym co i gdzie.

Dość słowa wstępu. Cały post ów jest prośbą o pomoc. Przyznam się bez bicia, że lat wielu nie mam na karku, doświadczenia niemal

żadnego,a składowe mamy takie:

• ograniczony budżet (na początek max. 4000PLN)
  • brak audiofilskich znajomych - zostają salony do odsłuchu

Mały budżet oznacza tyle, że na początek jako źródło będzie musiał mi służyć komputer. Sądziłem, że na początek zainwestuję we

wzmacniacz i kolumny. Ale będąc szczerym może tylko roi mi się coś w głowie po przeczytaniu masy postów i jestem w błędzie. Będę

wdzięczny za wszelkie rady odnośnie od tego gdzie szukać i czego. Na jakie firmy w tej półce cenowej zwracać uwagę. Dodam, że nie

mam nic przeciw sprzętowi używanemu jeśli tylko pozwoli mi na nieco więcej przy moim skromnym budżecie.

Chciałbym też uzyskać odpowiedź na pytanie czy komputer może być w ogóle brany pod uwagę jako źródło, a jeśli nie to czy

sprawę rozwiązałby wzmacniacz z wejściem usb?I tu prośba: Nie zjedzcie mnie za nieopierzenie. Nie wykluczam, że to co napisałem

to wierutne bzdury, ale staram się pytać o wszystko co gdzieś widziałem/czytałem, a nie wiem czy ma to jakikolwiek sens czy to może

tylko "chłyt matetingowy".

Z góry dziękuję za wyrozumiałość i cierpliwość jeśli dotarliście aż do tych słów.