Skocz do zawartości
IGNORED

Karta dzwiękowa zewnętrzna i głośniki 2.0 v 2.1

Marek Markiz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Potrzebuje jak najlepszej karty dzwiękowej zewnętrznej do laptopa w cenie do 300/400zł i jak najlepsze głośniki 2.0 lub 2.1 do kwoty 400zł.

Głównie do słuchania muzyki i filmów. W gry za bardzo nie gram. Musi być to zestaw w miare kompaktowy gdyż jestem za granicą i często się przeprowadzam, także głośniki typu Microlab Solo C6/C7 są za duże.

Mój typ to:

1. Xonar u7 i głośniki 2.1 Modecom MC-MHF60U

2. Xonar u7 i głośniki 2.0 Modecom MC-SHF80U

Zamiast xonar u7 może Audinst HUD-mini?

Pytania:

Czy któryś z tych zestawów jest lepszy i dlaczego?

Czy można w tej kwocie dostać lepszy sprzęt?

Uwaga! Mogę zwiększyć budżet jeśli zestaw który zaproponujecie będzie dużo lepszy niż ten który jest wyżej :)

Wybór oparłem o recenzje ze strony zakupek.pl

Nie znam się za bardzo na tym sprzęcie ale chciałbym uzyskać jak najlepszy dzwięk jeśli chodzi o laptopa, nie mam wejścia optycznego w laptopie i w tych głośnikach również nie ma tego wejścia, a może warto je mieć? proszę o propozycje zestawów.

Jeśli laptok jest w miarę nowy, a integra chamsko nie szumi, to obawiam się, że zewnętrzną kartę dźwiękową przy tej klasie sprzętu można sobie z góry darować :D

Całe 800 zł zainwestuj w głośniki, da to znacznie lepszy efekt niż 50/50 na niepotrzebną rzecz. A jeśli chcesz już koniecznie żródło

to może być Audiotrak Maya, które da się wyrwać po 150 zł.

EDIT:

A co do głośników, to nie rozumiem czemu nie chcesz Solo C6, skoro są tylko troszkę większe od SHF-80. Co do grania się nie wypowiem, bo nie słuchałem, ale C6 w internetach są dość chwalone i prawdopodobnie niżej zejdą, co się zawsze do filmów przyda.

Dziękuje za odpowiedź. Myślałem nad solo c6, wydają się być faktycznie chyba tylko trochę większe.

A jeśli miałbym inwestować więcej to opłacałoby się kupić np monitory bliskiego pola? typu Behringer MS40?

lub inne w podobnej cenie.