Skocz do zawartości
IGNORED

yamaha ax-550 selektor wejść, potencjometr zmiany kanałów problem

dziadson1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie mam problem z tym g...em! głośniki nie grają razem lub charczą. masakra. czysciłem to wd40 z milion razy wstrzykując go od przodu po zdjęciu pokrętła. Powiedzcie mi gdzie na sląsku okolice sosnowca mozna wysłać to do fachowej naprawy. A moze ktoś by się podjął tego osobiście? trzeba to rozebrać i pożądnie przeczyścić albo polutować od początku. ja jestem zielony w tym temacie. Proszę pisać.

Hm, a kto do cholery kazał Ci to czyścić WD40?! Ten preparat wprost to zeżarł!

Przełączniki, potencjometry można w kryzysowych sytuacjach przeczyścić ale specjalnie przeznaczonymi preparatami i to dwoma w odpowiedniej kolejności. Choć one też działają tymczasowo w zależności od problemu.

Zapewne ten selektor nie jest łatwo dostępny albo wcale, więc naprawa tego będzie ciężka, tym bardziej że już go zajechałeś do końca.

dostałem takie informacje tu na forum, szanowny kolego. Zrobiłem więc jak mi doradzono. Oddałem go dzisiaj do serwisu. zobaczymy co zrobią

z Całym szacunkiem nie wierzę że ktoś kazał Ci tu na forum użyć WD40 ;) a jeśli faktycznie i jest to w jakimś temacie to podrzuć link :D

do potencjometrów są specjalne preparaty.. WD 40 może tylko zaszkodzić - tak jak Kolega wyżej napisał ;)

Hę? WD40 no to pojechałeś, to się czyści Kontaktem S, ale teraz już za późno...

z Całym szacunkiem nie wierzę że ktoś kazał Ci tu na forum użyć WD40 ;) a jeśli faktycznie i jest to w jakimś temacie to podrzuć link :D

Oj sporo jest takich, wystarczy poczytać co poniektóre posty na "elektrodzie"

No dobra pomyliłem się. Nie mogłem znaleźć takiego tematu w poprzednich postach...ale wiem skąd wziąłem to czyszczenie wd40

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość