Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z umiejscowieniem subwoofera

MrRamzesII

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pewne pytanie. Zamierzam kupić głośniki Edifier C3 i zastanawiam się nad umiejscowieniem subwoofera... Myślałem by umieścić go we ''wnęce'' w meblościance(Obrazek na dole). Wnęka ma szerokość 37 cm, natomiast subwoofer 27 cm. Czy byłoby to dobrym ustawieniem? A jeżeli nie to gdzie najlepiej byłoby go umiejscowić? Z góry dziękuję za pomoc :)

2r2vzit.jpg

Jak nie chcesz łomotu tylko czysty bas to sub musi być oddalony od ściany bocznej i tylnej (szczególnie po stronie portu BR). Najlepszą homogeniczność dźwięku uzyskuje się gdy sub jest delikatnie przed linią kolumn/głośników. W zależności od suba i pomieszczenia trzeba poeksperymentować. Ten sub według producenta ma 30W i schodzi do 45Hz więc to bardziej taki subik ;-)

witam :)

no ja jestem laikiem ale wydaje mi się że sub umiejscowiony gdzieś " na górze" to kiepski pomysł- zwłaszcza w półce.

tak jak Kolega wyżej pisze- można postawić go delikatnie przed linią kolumn, np między nimi.. w takiej konfiguracji jaką masz to już lepiej pod biurko chyba go wstawić niż w półkę ;)

wszystko zależy od pieszczenia, kształtu, umeblowania, metrażu, akustyki.. w niektórych przypadkach (w zależności od głośnika i pomieszczenia) dobry efekt może dać ustawienie suba w rogu (jednakże odpowiednio odsuniętego od ścian)

jak wspomniałem jestem laikiem więc jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. Jednakże mysle że miejsce wskazane przez Ciebie odpada.

Najlepiej poeksperymentować, odsłuchiwać i znaleźć optymalne ustawienie

Pozdrawiam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie