Skocz do zawartości
IGNORED

Wtyki bananowe w kablach i Kolumny Altus

zloczynca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znam się kompletnie i chyba zrobiłem coś głupiego.. A mianowicie kupiłem kilka tygodni temu kable głośnikowe Prolink za 128 zł z wtykami bananowymi.. mam zamiar kupić Kolumny Altus 200 i teraz patrzę i o cholera... Nie mam pojęcia jak podłącza się się te kolumny, sprzedawca mówi mi że goły kabel, a ja mam wtyki bananowe.. Moglibyście mi jakoś pomóc? Co zrobić ? Kabli niestety nie mogę odesłać ponieważ termin minął,, może idzie w jakiś sposób podlączyć te oto wtyki do Altusów?

Witam! Jeden forumowicz podsunął mi pomysł na pw aby kupić http://sklep.rms.pl/wtyk-glosnikowy-typu-szpilka-pozlacany-hq-wspilz

i mam odkręcić nakrętkę zacisku i tam gdzie jest otwór na przewód, wsunąć szpilkę i pod dokręcić do oporu, ale z umiarem ;)

Więc mam pytanie co Wy o tym myślicie? Nie mam jeszcze kolumn więc nie mogę sprawdzić czy mogę coś odkręcić a się totalnie na tym nie znam..

tonsil_altus_200_orzech_5.jpg

Kabli nikt Ci nie kaze psuc

A za 50 zl kupisz dobra flaszke a nie gupie szpilki

Posiadam takie kable głośnikowe http://allegro.pl/kable-glosnikowe-prolink-2-x-1-5m-wtyki-prolink-i4406188238.html , wejdą te wtyki w Altusy? A jak nie to jak zabrać się za odcięcie bananów? Nie mam pojęcia jak zacząć to robić, po odcięciu będę musiał zrobić coś z żyłkami ? Najlepiej jakby mi ktoś dokładnie opisał..byłbym wdzięczny

Tutaj są dokładnie kolumny które zamierzam kupić.. jest też zdjęcie wejść w kolumnach. http://olx.pl/oferta/kolumny-podlogowe-altus-200-tonsil-CID99-ID6pvxt.html

Delikatnie mowiac falszuja przekaz muzyczny i nie maja basu

Ale nikt Ci zabronic nie moze

Z tego co widze maja gniazda na wtyki bananowe wiec nic nie ucinasz jak niechcesz

Nie wiem jaki masz wzmacniacz-przewaznie jest mozliwosc podpiecia bananow

W obu przypadkach trzeba wydlubac zaslepki z gniszd i to wszysrko

Ale i tak najlepiej i najpewniej jest po prostu nie uzywac bananow