Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz Vintage do 2000

cygaret

Rekomendowane odpowiedzi

Hello,

Koledzy co jest warte uwagi w tej kasie?

Na razie mam na oku takie oto staruszki:

- Onkyo a7

- JVC ja-s71

- Sansui AU 666

Ma porządnie grać z rozmachem i mocą oraz ładnie wyglądać :-)

Proszę o wpisy.

Musica curat cor meum et animam meam delenit

https://www.audiostereo.pl/topic/113804-wzmacniacz-vintage-do-2000/

Nie znam się na starszym sprzęcie ale jak ma ładnie wyglądać to koniecznie muszą być wskaźniki wysterowania.

SANSUI AU 717 powinien dobrze grać dual mono w końcu.

za 1000zł dostaniesz w dobrym stanie ale ciężko go kupić.

Może jakiś amplituner? marantz ma ładne ale pewnie grają przeciętnie.

z tych co podałeś najlepszy wydaje mi się JVC

Accuphase E-206 zjada na śniadanie wyżej wymienione klocki. 140 watów porządnego grania. Za ok. 2500 zł. Jest teraz na audiomarkt.de za 580 euro.

Coś podrożały te E206 ;-) €580 to jeszcze znośna cena jeśli to szampan w idealnym stanie.

Accuphase E 206 i tyle w temacie, mam od niedawna i nie chcę już zmian, będzie grało póki nie padnie...

Moc i barwa o jakiej współczesna budżetówka może sobie tylko pomarzyć, mi udało się kupić poniżej 3tyś, ale rzeczywiście niektórzy nieźle przeginają z tymi cenami za E-206...

Na allegro jest Sony TA-F6B w środku wygląda okrutnie mocarnie ale kwota zaporowa na razie, w sumie to chciałbym dać max 2000 za klocek bąć co bąć 30-50 letni chłopaki. Ryzyko jest spore i boje się awarii itp. A to JVC też wygląda porządnie, co o tym myślicie?

Kupno F6B to wołanie o problemy, w tym wzmaku siedzi zasilacz impulsowy starej daty w dodatku zamknięty w puszce.

Pewnie cała płytka będzie po tylu latach zwęglona.

F7B to już inna klasa.

Również potwierdzam świetność Accuphase E-206. Sansui to warte uwagi są najwyższe modele serii AU-X, ale to chyba nie bardzo Vintage.

Sansuie też by wchodziły w gre, a co sądzisz o modelu 717? (dual mono) akurat jest za 1000 na allegro.