Skocz do zawartości
IGNORED

Dual CS 430 - co dalej?

Corleone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jaką wkładkę i igłę polecalibyście do tego gramofonu? Gra w parze z Marantzem PM7003. Nie wiem gdzie znajduje się ta granica, po przekroczeniu której warto kupić coś nowego. Nie chcę też, żeby było to strzelanie z armaty do komara - kupić do gramofonu za 300 zł wkładkę, która kosztuje 2000 zł. Jestem nowy w temacie, więc każda opinia będzie cenna.

https://www.audiostereo.pl/topic/113965-dual-cs-430-co-dalej/

A dlaczego kupiłeś ten gramofon? Nie jest to najlepszy klamot ale do jako takiej nauki będzie w miarę ok ;-)

Załóż mu coś na dobry początek a najlepiej chyba jakiegoś Ortofona bo kalibracji w headshellu chyba za bardzo nie ma.

321231-dual_cs_430.jpg

"Proszę państwa. Ja nie jestem przeciwny zebraniom, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciwko, ale..."

Jeszcze go nie kupiłem, pożyczyłem. Pewnie to stwierdzenie będzie dowodem na to, że nie mam słuchu, ale na obecnej wkładce (DN 251 S) gra o wiele lepiej w parze z Marantzem PM7003, niż odtwarzacz SA7003, to po prostu przepaść. Dlatego założyłem, że wystarczy mi wkładka do 1000 zł, zmiana przewodów i ewentualna zmiana talerza i prawdopodobnie otrzymam zestaw na miarę moich oczekiwań. Nie wiem czy różnica w brzmieniu między takim gramofonem, uzbrojonym w lepszą wkładkę, a między gramofonem za np. 5000 zł, będzie dla mnie tak istotna, że będę chciał wydać takie pieniądze. Jaki model Ortofona jest na zdjęciu?

• Redaktorzy

Wiesz, mozesz kupic gramofon za 5000zl i do niego wkladke za 8000zl i zja na sniadanie Twoj obecny set i set wielu innych uzytkownikow forum. I co z tego? Tobie ma sie podobac.

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

Też jestem tego zdania, gra przyzwoicie, wrzucę do niego jakąś wkładkę do 1000 zł + wspomniane modyfikacje i powinien spełnić moje oczekiwania. Jaką wkładkę polecacie w tym przedziale cenowym?