Skocz do zawartości
IGNORED

Nietypowy zestaw - pytanie laika

kaktusr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam nietypowy pomysł na złożenie zestawu kina domowego i chciałem się poradzić ponieważ jestem laikiem w tym temacie. Potrzebuje amplitunera który obsłuzy mi dzwięk dolby digital oraz dts np po optyku czy hdmi z konsoli ps4,ps3 i i xbox 360. Z uwagi na to że boje się używek i wole kupić coś nowego dodatkowo na raty i lubie "bajery" i nie jestem audiofilem któremu potrzebny jest mega sprzęt wybór padł wstepnie na Yamahe HTR-4066. Problem polega na tym że obecnie nie mam do niej głośinków i teraz powstaje pytanie czy do takiego wzmaka moge podłaczyć tymczasowo zestaw głosników genius dokładnie taki

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Wiem że nie jest to żaden szał ale chodzi mi o to czy teoretycznie na jakiś małych głośnościach nie rozwali to tych malych głośniczków ? Dodatkowo atutem podłączenia tych geniusów było by to że miałbym subwoofer. Czy lepiej kupić jakiś najprostszy zestaw głośników 5.0 tanga czy inne wynalazki ?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/114142-nietypowy-zestaw-pytanie-laika/

Witam,

Jak lubisz "bajery" to może lepiej pomyśleć o Denonie AVR-X1100W?

Kolumny lepiej kupić trochę lepsze, nawet Taga itp. Plastik to plastik, nie będziesz się nim za długo cieszył.

Suba zawsze można dokupić za jakiś czas i uzupełnić zestaw.

Każde głośniki można uszkodzić przeceniając ich możliwości więc przy tańszym systemie podłączonym do dobrego amplitunera podstawą jest rozwaga osoby która będzie z niego korzystać :)

Salon Audio Świat

Jórskiego 56

03-593 Warszawa

www.sklep.audioswiat.pl

[email protected]

22 747 02 90