Skocz do zawartości
IGNORED

HARMAN KARDON czy ONKYO

DOBOSZ77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich…!!! Mam zapytanie odnośnie zakupu sprzętu audio do domu jestem muzykiem i sporo potrafię powiedzieć na temat sprzętu estradowego niestety audio dla domu stanowi pewien problem. Zastanawiam się, co kupić mój wybór to zestaw stereo ONKYO TX 8050 + C7030 lub HARMAN KARDON HK3770 + BDT30, co o tym sądzicie, a może macie jakieś swoje propozycje w tym przedziale cenowym. Muza, jaką słucham to ROCK, BLUES, JAZZ, czasem METAL. Z góry dziękuje i pozdrawiam…

https://www.audiostereo.pl/topic/114361-harman-kardon-czy-onkyo/

Witaj, masz pojecie jaki dźwięk chcesz uzyskać a to już coś.

Jakimi kolumnami dysponujesz?

Harman da Ci nieco więcej basu, i gładkości brzmienia, jest tez nieco bardziej awaryjny

Z kolei Onkyo będzie "sterylne" z nieco bardziej wyeksponowanymi sopranami.

Masz gdzie posłuchać?

Wymienione przez Ciebie zestawy reprezentują podobną klasę sprzętu, jedynie w przypadku HK funkcjonalnie masz odtwarzacz Blu-Ray.

Wybór zależy od posiadanych przez Ciebie kolumn oraz preferencji brzmieniowych. Bardzo dobrze brzmienie urządzeń opisał mój przedmówca, jednak efekt końcowy to połączenie elektroniki i kolumn.

Podaj więcej szczegółów, a najlepiej zapraszam na odsłuchy.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Słuchać, słuchać i porównywać na żywo różne konfiguracje nie czytać na forum - tzn poczytać można ale nie opierać własnych decyzji na tej podstawie.

Ja sobie kupiłem amplituner wielokanałowy bo przynajmniej filmy i audycje z satelity mogę obejrzeć z dźwiękiem 5.1, mogę posłuchać wielokanałowego SACD a i w stereo też mi się podoba

więc nie widzę powodu do zdziwiania z osobnym kinem i zestawem stereo.

Teraz pomyślę nad odtwarzaczem blu- ray co by sobie jakiś koncert w dobrej jakości obejrzeć i posłuchać.