Skocz do zawartości
IGNORED

Głośniki do komputera - Edifier C2X vs Modecom MC-MHF60

Przemysław_53243

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od pewnego czasu zbieram się na zakup głośników do komputera.

Czytałem już sporo opinii o różnych zestawach na wielu forach. Wydaje mi się, że najlepszym wyborem dla mnie będzie zakup zestawu 2.1,

ponieważ przeznaczę go głównie do grania oraz do słuchania muzyki (hard rock, (tresh) metal - bass musi być wyrazisty i odczuwalny).

Kwota jaką chcę przeznaczyć nie jest wysoka ~350 zł, ale będzie to mój pierwszy tego typu sprzęt (do tej pory korzystałem ze słuchawek),

więc raczej nie jestem wybredny.

Na chwilę obecną w oko wpadły mi dwa typy:

- Edifier C2X,

- Modecom MC-MHF60.

Bardziej przekonany jestem do Edifiera, ale przeraża mnie wąskie pasmo przenoszenia (55Hz - 18kHz). Nie znam się najlepiej na sprzęcie audio,

ale wiem, że pasmo słyszalne dla człowieka to 20Hz - 20kHz, a na profilaktycznych testach słuchu osobiście jestem w stanie usłyszeć ~30Hz - ~18,5kHz,

więc tak jakby trochę tym głośnikom brakowało (?). Co o tym sądzicie?

Który zestaw jest lepszy?

Jestem otwarty na nowe propozycje. Mogę ewentualnie poszerzyć budżet o 100-150 zł,

lecz wolałbym pozostać poniżej 350.

Pozdrawiam

Dzień dobry.

Mam do wydania 1500 pln i chciałbym kupić samochód.

Będzie używany do wożenia mnie do pracy, i po zakupy, do przeprowadzek, na trasę, w terenie i jako bagażówka.

Chciałbym żeby mało palił, był komfortowy, bezawaryjny, miał kopa no i też żeby dobrze się prezentował.

:)

Mam nadzieję, że mój skecz jest jasny w odbiorze? :D

PC (Spotify, AIMP4) | ODAC revB+O2 | ADAM A7X | Sennheiser HD600

Napisałem, że nie jestem wybredny i wiem, że sprzęt nie będzie pierwszej ani drugiej klasy. ;D

Jednak budżet mam ograniczony, a jeszcze do szkoły chodzę, więc nie zarabiam, dlatego szukam czegoś co w miarę da radę.

Wiadome, że jak będę chciał się pozachwycać muzyką to skorzystam ze słuchawek, które są naprawdę (jak dla mnie) dobre.