Skocz do zawartości
IGNORED

Kamera czy aparat do filmów hd

Reaper

Rekomendowane odpowiedzi

Co w dzisiejszych czasach lepiej używać do kręcenia filmów z wakacji, imprez rodzinnych itp.?

Czy aparat fotograficzny nagrywający filmiki w jakości hd czy jednak w dalszym ciągu lepiej kamerę?

Jeżeli kamerę, to które z tych tańszych, ale nagrywające w hd polecacie?

Canon LEGRIA

hehe = bardzo zgoda = ale przebije = sony 4K :)

przy aparacie (lustro) trza być naprawdę świadomym użytkownikiem ... wtedy wyciśniemy bardzo wiele ze sprzętu...

kamera jako taka - C czy S daje nieco przewagi w operacjach manualnych - jest od początku budowana do filmu - aparat do zdjęć...

Mój Lankasterze... Ryka... Ryki już nie ma...

Gość baca5

(Konto usunięte)

Nie upieram sie. Mam Legrie i jest super w tej cenie. A aparat mam G10, tez Canona :)

Ot tak sobie nieraz cos pstrykne czy sfilmuje.

Kolory i inne takie fotograficzne aspekty najbardziej mi sie podobaja akurat u Canona - ja jestem amatorem i trudno mi to nazwac fachowo.

Uwazam je za naturalne.

Do filmikow z wakacji to poreczny Soniacz 4k jak najbardzie... ;) Tak na powaznie - sa aparaty foto, ktore bardzo zacnie sprawdzaja sie w takim amatorsko-wakacyjnym zastosowaniu filmowym (Panasonici chociazby), a sa I takie ktore filmowo nalezy omijac z daleka choc akurat fotograficznie sa niezle (ostatnie wypusty Fuji - chyba moj stary telefon kreci lepsze filmy niz X-M1). Jak chcesz miec nienajgorszy aparat I zacna kamere 4K to kup Panasa GH4 I garsc obiektywow... ;), choc mnie akurat kolorystyka Panasonicowa nie odpowiada I wolalem kolory Canona.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie