Skocz do zawartości
IGNORED

Słychawki Do GIER do 150 zł

WaSiK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szukałem i nie znalazłem podobnego tematu. Chciałbym kupić słuchawki ktore wykorzystam do grania. Dokładnie to do gry Counter-Strike. Słuchawki do 150 zl. Jakie słuchawki byscie mi polecili ??

W temacie słuchawek jestem zielony wiec prosze o porady i komentarze dlaczego akurat te. Z góry dzieki za odpowiedz :)

https://www.audiostereo.pl/topic/11455-s%C5%82ychawki-do-gier-do-150-z%C5%82/

może to

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i jeszcze stówa na piwo zostanie :)

Ukryta Zawartość

Jak masz zamiar grać na dużych imprezach i w ogóle jak chcesz się odizolować od otoczenia, kup jakiś model zamknięty. Za 150 zł choćby Philipsa HP 910 (otwarty odpowiednik to HP 890) - tylko one chyba są trochę droższe, może jakieś używki z Allegro? Chodzi chyba o coś, na czym i muzyki się da posłuchać, i co będzie łatwym obciążeniem dla wzmaka słuchawkowego z karty w komputerze? Zatem szukaj czegoś o impedancji tak do 60 omów, chociaż ja używając 300 omowych nie mam problemów. Przydałby się też pewnie wytrzymały kabel - może jakiś model Sennheiser dla DJ-ów?

Do komputera wysracza Sennheiser HD 202 w cenie okolo 110 - 130 zlotych. Bardzo dobrze izoluja od dzwiekow otoczenia, sa wystarczajaco detaliczne, uslyszysz kazdy krok, maja tez dosc dobra stereofonie, wiec uslyszysz skad te kroki. Maja niezly bas, ktory schodzi dosc nisko. Sa porzadnie wykonane i wytrzymale, nieraz nadepnalem na kabel i gdy wstawalem malo mi nie urwalo glowy. Mam je prawie rok i nie bylo z nimi najmniejszych problemow (odpukac w niemalowane drewno). Wada ich jest to, ze uciskaja uszy i co pol godziny trzeba zrobic maly relaks.

Pzdr.

Ukryta Zawartość

to bedzie do 150zl najlepszym wyborem ;)

Ukryta Zawartość

o poprawka stanialy

Ukryta Zawartość

to bedzie hit ;)

Ukryta Zawartość

Zarchiwizowany