Skocz do zawartości
IGNORED

Ftyczka foobar SACD z kad pobrać?

nikifor

Rekomendowane odpowiedzi

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

pięć wyrazów w temacie. 2 byki

z tych... Nikiforów?

:)

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Łącze się w BULach ale jestem pełen NADZIEJI, że będzie lepiej.

Monitor Audio RX8, RX Center, Silver 1; DAC : 8-ch DIYINHK ES9016, XMOS Multichannel; Power AMP : 6-ch TPA3255

no i co z tego że byki? mam niemiecka klawiature i pisze jak pisze,zrozumieliscie? i wszystko jasne,a jesli kogos rażą byki to niech nieczyta,praste jak byk?_

a jak wy słuchacie tych ripów SACD o ile je macie>) foobar konwertuje mi to na PCM gdy w wtyczce ustawie DSD to jest cisza,jaki konwenter do obrazów sacd był by najlepszy? zalezy mi na czyms co puszcza sygnał 192.

... gdy w wtyczce ustawie DSD to jest cisza.

Może to mało ważne, ale aby cokolwiek tak słuchać, to potrzebujesz DAC,

który przyjmuje po USB i czyta stream DSD zgodny z formatem DoP.

a czyli aby puscić cyfrowy sygnał z foobara,z formatu iso SACD,należy mieć po 1>transport USB/DSD

a po 2>odpowiedni dac z odtwarzaniem DSD?

Kurcze bo gdzieś na forum czytałem że ktos puszcza sygnał przerobiony w formacie PCM na zew dac,no ale skoro sie nie da to trudno.

To tylko poproszę o wskazanie najtańszego daca może być diy z przetwarzaniem DSD i konwenter który by puszczal sygnał dsd

jedyne zastanawia mnie czemu dupna karta dzwiekowa w laptopie wypuszcza dzwiek z obrazu SACD jak ustawie zamiast DSD PCM,w foobarze na dole widnieje zapis DSD 8...... cos tam

Kurcze bo gdzieś na forum czytałem że ktos puszcza sygnał przerobiony w formacie PCM na zew dac,no ale skoro sie nie da to trudno.