Skocz do zawartości
IGNORED

Serwis Trimex- proszę o opinie


Pawe??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Czeka mnie reklamowanie mojego cd w w/w serwisie i mam pytanie - co mnie może czekać? czy ktoś miał do czynienia z tymże. Dodam że cd ma rok i dwa tygodnie . Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/11570-serwis-trimex-prosz%C4%99-o-opinie/
Udostępnij na innych stronach

Czyli co nie mam wyjścia tylko naprawiać na własną rękę?(tak wynika z opinii na forum). A jak wygląda sprawa wymiany układu optycznego w nad 541i, wiem że jest w nim kss213c ale czy po wstawieniu jest konieczna jakaś regulacja czy tak jak w większości nowych cd są bezregulacyjne? Bo jak nie trzeba regulowac to po prostu kupię układ i wymienię. Co wy na to?

Pozdrawiam

 

P.S. jeśli chodzi o usterkę to zaczął niektóre płyty wolniej wczytywać. Pan w serwisie trimex(rozmowa tel.) stwierdził ,że może to sprawa regulacji, czy to możliwe?

Serwis Trimex ......w/g mnie nic takiego nie istnieje. Miałem swojego czasu raczej przykre doswiadczenia z naprawą wzmacniacza Nad`a , sprzęt postał w Trimexie kilka tygodni i wrócił do mnie zepsuty , fakt że na ich koszt. Po znalezieniu prawdziwego fachowca sprzęt miałem naprawiony po trzech dniach i gra do dzisiaj bez zarzutu.

Sprawa tzw serwisów powiazanych z dystrybutorami wygląda w większosci bardzo kiepsko. Dystrybutorzy nastawieni są na zbycie sprzętu a serwis zaczyna być piesnią przeszłości. Zdaje sie że doczekalismy czasów kiedy naprawy stały sie nie opłacalne. Ma to moze jakiś sens kiedy sprzęt kosztuje kilkaset złotych, jednak przy cenie kilku tysięcy za "klocek" sprawa zaczyna być poważna. Wybierając konkretny model, rzadko zastanawiamy się co się stanie kiedy nawali, kto i gdzie go naprawi. Może warto stworzyć ranking serwisów na forum ....ku przestrodze?

Mam 3 trzeci radiobudzik Thomsona. Trzeci mi się zepsuł. (Padł czasomierz, który zatrzymuje się na godz. 23:59)

Części nie ma. Nowy kosztuje ok. 200zł. (Kosztował ok.120, ale my "som już w uni". Serwis jest na poziomie, tyle, że bezradny, bo części nie ma. Radiobudzik pochodził ok. roku czasu.

 

Tv THOMSON Black Diva 72 MT 60 TX. Zakup: 19.12.'95r. 3 naprawy. Łączny Koszt ponad 600zł. /Trochę dużo, nie ?/ Mam jeszcze 1 rachunek na kwote > 500zł. - nprawa w serwisie.

Obraz i dźwię łany, ale koszty eksploatacji... Sami oceńcie.

* * *

A spece od marketingu (?) i rozwiązywania problemów w ww. firmie próbują zwalić koszty napraw na klienta w eleganckiej formie: w zamian za dodatkową opłatę, Thomson chętnie przedłuży gwarancję. Już w momencie zakupu można się ubezpieczyć, dobre, nie ;-)) ?

Nie wiadomo: śmiać się, czy płakać.

/Co Wy na to ?/

 

Bo jak ja widzę takie akcje/propozycje w świetle powyższych MOICH doświadczeń to powiem krótko: krew mnie zalewa.

No cóż: "szczytem jest męskiej elokwencji, uczynić cnotę z impotencji".

Ale to wiadomo od dawna. Grunt to umieć znaleźć wyjście z każdej sytuacji, najlepiej z korzyścią dla siebie (biznes/. Kto bardziej zuchwały i bezczelny - lepiej umie zadbać o swoje koszty. Takie nastały czasy.

 

Dobranoc.

 

PS. Skądś się ta opinia o żałosnych serwisach przy dystrybutorach bierze. Tak się słyszy i to jest chyba niestety reguła. Czasem są wyjątki, jak chociażby serwis koło mnie. Starają się.

 

Myślę, że bezpieczniejszy jest zakup sprzętu popularnego, wielkonakładowych produkcji dużych firm. Te - zwykle dbają o szkolenia serwisantów. Baardzo drogie sprzęty jak są serwisowane - nie wiem. Przypuszczam, że Polsce to ciągle pięta Achillesowa.

Kurczę,trochę mnie zasmuciliście.Miesiąc temu kupiłem wzmak Nad-a.Wszystko z nim w porządku,ale licho nie śpi.A tu takie wieści o serwisie:(

Może nie warto oddawać tego cd do serwisu,jeśli jego wada polega tylko na dłuższym wczytywaniu płyt.Chyba,że wczytywanie informacji o płycie trwa naprawdę długo.Wiem,że to irytujące,człowiek płaci,cieszy się a tu kicha.A może te płytki są felerne?Te,które się dłużej wczytują.

Cóż, też mam doświadczenia z serwisem Trimex... chociaż wszystko skończyłe się pozytywnie, była to istna "droga przez mękę". Historię tę kiedyś opisałem na

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Marek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Może wiecie co na to prasa audio? Nasi znamienici redaktorzy piętnują wszelkie „nieuczciwości” i inne zagrywki a temat reklamacji jest głęboki jak Rów Mariański. Z tego co pamiętam coś przewinęło się w dziale listy HfiM a czy wspierają konsumentów w najbardziej krytycznych momentach tego już nie wiem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.