Skocz do zawartości
IGNORED

Marantz mcr510 - jakie kolumny?

gre0124

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem laikiem w temacie audio i dlatego licze na wyrozumialosc, wasza pomoc i dobra rade. Planuje kupic urzadzenie Marantza MCR510.

Pelna specyfikacja tu:

Specyfikacja techniczna:

- System Hi-Fi z AirPlay i Spotify

- Moc 2x 60W, Głośniki A/B oraz Bi-amping (4x 30W)

- Radio Internetowe, serwisy muzyczne on-line oraz strumieniowanie z komputera/NAS

- Umieszczony z przodu i z tyłu port USB dla iUrządzeń oraz pamięci masowych

- Wi-Fi z obsługą WPS oraz współdzieleniem Wi-Fi

- 3-liniowy duży wyświetlacz typu OLED

- Sterowanie przy użyciu aplikacji Marantz Remote App

- Cyfrowe wejście optyczne do rozszerzenia Twojego systemu (TV)

- Wymiary 280x302x111mm

- Waga 4.1kg

Otoz nie wiem jakie kolumny (razcej jaki rodzaj kolumn) by z nim zagral. Na poczatku stalem murem za kolumnami podstawkowymi ze wzgledu na rozmiar, lecz po jakims czasie zaczalem sie zastanawiac na podlogowkami.

Moje bazowe pytanie do was. Czy jest sens kupowac podlogowki (moj budzet do 2000zl) do tego Marantza, czy wzmacniacz bedzie w stanie napedzic tak duze kolumny. Czy bede odczuwac roznice miedzy podlogowkami amniejszymi kolumnami w tej samej cenie.

Pytanie nr2. Czy macie jakies sugestie odnosnie kolumn podlogowych w tej cenie. Dodam ze mam ograniczone mozliwosci jezeli chodzi o mozliwosc odsluchow i "wymacanie sprzetu" wiec opinie beda dla mnie drogocenne.

Dzieki z gory za odpowiedz !!!

https://www.audiostereo.pl/topic/115924-marantz-mcr510-jakie-kolumny/

Witaj,

aby konkretnie odpowiedzieć na Twoje pytania, potrzeba znacznie więcej informacji. Przede wszystkim jak duże masz pomieszczenie odsłuchowe, w jakiej odległości możesz postawić kolumny od ściany tylnej i bocznej, jakie gatunki muzyczne zazwyczaj słuchasz, jakie preferujesz brzmienie oraz jaki masz całkowity budżet na zakup kompletnego systemu.

Czekam na odpowiedź.