Jump to content
IGNORED

Zestaw 2.0 + wzmacniacz do PC

Jeffrey Nothing

Recommended Posts

Witajcie,

Na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż dopiero co się zarejestrowałem.

Jest to jeden ze standardowych tematów, w którym będę poszukiwał porady na temat kupna sprzętu. Aktualnie grajdolą u mnie głośniki komputerowe - Microlab Solo 7C ( ładnie wyglądają i fajnie grają ), w połączeniu z kartą dźwiękową Asus Xonar D2. Jestem zadowolony z brzmienia - nie powiem, choć już minęło trochę czasu odkąd śmigam na tym sprzęcie i chciałbym sprezentować głośniki, a sobie kupić coś poważniejszego, co wystarczy na przyszłość.

Moi drodzy, jestem mega zielony w temacie, ale bardzo łatwo przyswajam informację i nie wykłócam się ze specjalistami, którzy radzą od serca, także będzie łatwo :)

Potrzebuję zestawiku, który będzie fajnie grał z moim PC ( podłączone pod wymienionego już wcześniej Asusa Xonar D2 ). Nie wiem jaki zestaw mi będzie potrzebny - czy dobrze będzie poprosić o poradę przy wyborze wzmacniacza i dwóch kolumn ?

Mój absolutny próg cenowy to 3,000 zł ( fajnie byłoby oscylować w granicach 2,5k a do 3k dobić jedynie jeśli coś będzie mega warte swojej ceny ).

To teraz trochę o użytkowaniu:

Słucham muzyki zarówno bezpośrednio z komputera (mp3 i flac), jak i z CD :) Gatunkowo przedstawia to się bardzo różnorodnie, gdyż łączę dwa fronty - metal ( głównie death,doom,black ) oraz elektronikę ( hardcore, electro, minimal ). W grę wchodzą także utwory post rockowe/ambient i inne tego rodzaju spowalniacze. Sporadycznie na komputerze oglądam filmy, gry to już kompletna rzadkość.

Nie stawiam na moc, na głębokie basu itd. bardziej interesuje mnie ładny czysty dźwięk ( choć nie powiem, fajnie kiedy czuć jak płuca wibrują przy czymś mocniejszym ).

Pokój w którym puszczana jest muzyka ma wymiary 3,5 x 5 i jest raczej nie zagracony ( jedna duża szafa i łóżko ).

Serdecznie porszę o pomoc i życzę Wesołych Świąt!!!