Jump to content
IGNORED

przewod sieciowy do 400

marcin77

Recommended Posts

Witam.Poniewaz w kwestii przewodow zasilajacych jestem laikiem,chcialbym sie poradzic jakie przewody warto zakupic w cenie do 400 zł za sztuke.w gre wchodza glownie przewody uzywane i jesli beda kosztowaly ponizej tej kwoty,to tym lepiej.Przewody i listwa sa ostatnim elementem w moim systemie do wymiany.

Jedyny w miare przezwoity przewod zasilajacy jaki posiadam to audionova starpower mkII podpiety pod dac matrix quattro.zastapilem nim przewod zasilajacy producenta i zmiana na plus,dlatego chce wymienic pozostale przewody.chce zaczac od sieciowki podlaczonej do wzmacniacza Roksan Caspian,bo kupilem go z marketowa sieciowka.I mam pytanie czy warto wymienic przewod audionova na cos drozszego.Prosze o przyklady przewodow,ktorymi warto sie zainteresowac i czy warto zwrocic uwage na sieciowki DIY.Pozdrawiam.

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jest mnóstwo przwodów dostępnych na rynku, nikt Ci nie doradzi konkretnego modelu, który będzie najlepszym rozwiązaniem do Twojego systemu, pozostaje wyłącznie wypożyczenie i przetestowanie w Twoim systemie.

Zwróć na pewno uwagę na polskie kable Gigawatt, to bardzo dobre produkty.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Guest NEWNEW

(Konto usunięte)

W zbliżonym budżecie (około 500-600zł) można znaleźć stary kabel Heavens Gate Red Rocket. Podejrzewam, że w tym budżecie do dziś nie ma on żadnej rozsądnej konkurencji. Oferuje powiedzmy 75-80% dźwięku Ultra Silence za połowę jego ceny. A Ultra Silence gra do dziś w moim systemie na pre ARC Ref. 3, więc nie jest to byle co...