Skocz do zawartości
IGNORED

Zakup używanego amplitunera

Allen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy w zakładce kino domowe.

Wcześniej posiadałem amplituner stereo SONY STR-V6 z różnymi kolumnami od Grundig Box, Audiorama, Klipsch obecnie Quadral Argentum 07.2, jako że już rzadko używam już sprzętu do słuchania muzyki, lecz przede wszystkim do oglądania filmów, dlatego postanowiłem zmienić trochę koncepcje dokupiłem resztę głośników by stworzyć 5.1. Poszukuje amplitunera który w stereo jak i w kinie będzie podobnie brzmiał jak sony czyli przedrzymskim ciepło.

Jako że budżet jest ograniczony do 1.5k pln nie chce iść w nowości lecz używki, nie musi być nowości HDMI, DTS najnowsze itp.

Czytając fora dość dobrze oceniany w stereo i w kinie mimo braków w systemach jest ROTEL RSX-972

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Warto go brać ? Czy można coś lepszego znaleźć, wiem że lepsze stereo by było jak by był wzmak, końcówka mocy lecz to może z czasem.

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/117890-zakup-u%C5%BCywanego-amplitunera/

Może coś takiego

Ukryta Zawartość

Nie miałem okazji nigdy posłuchać niego ,ale może inni forumowicze coś więcej o nim się wypowiedzą,poczytaj w necie jakieś opinie.

Wysoki model i w miare nowoczesna konstrukcja.

Ukryta Zawartość

Co do tego Rotela: mało jest przypadków, że pies "zjadł" pilota? Tak podobno kończy większość pilotów :)

Właściciel nie mógł nigdzie znaleźć zamiennika (a uniwersalne się nie nadają, bo nie obsługują bardziej zaawansowanych funkcji), więc pozbył się klocka.

Ale dziś problem z zamiennikiem?

Do popularnych urządzeń- nie, lecz spróbuj zdobyć coś do urządzenia niszowej/ mało popularnej firmy lub nawet dużego producenta, ale szczytowego klocka. Jak już skontaktujesz się z serwisem/producentem, to okazuje się, że chcą Cię obrabować :)