Jump to content
Sign in to follow this  
il Dottore

Polskie Gówno

Recommended Posts

idzie bardzo powoli ku lepszemu rok temu na takim zebraniu było 15 osób a psie gówna sprząta coraz więcej ludzi

 

Dałeś się zindoktryować - wolność to nie jest możliwość pieprzenia o rzeczach nieistotnych czy akcje przeciw psim gównom.

Wolność polega na czyś zupełnie innym, w odróżnieniu od namiastki wolności.


"among all those NOS/R2R DACs that I could actually afford, the MHDT Labs DACs were the sexiest, most musical, most engaging and addictive listens that I had" [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dałeś się zindoktryować

 

Ty dałeś się podpuścić :))) Masz tylko jamnika.

Chyba nic nie zrozumiałeś.

Edited by paavloff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz tylko jamnika.

 

AŻ jamnika!

Jamnik, Szanowny Panie, jest miarą Wszechrzeczy!


"among all those NOS/R2R DACs that I could actually afford, the MHDT Labs DACs were the sexiest, most musical, most engaging and addictive listens that I had" [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Użytkownik HQ150 dnia 24.02.2015 - 10:26 napisał

Choćby iI Dottore, autor tego tematu, który jasno i dobitnie napisał, że tego filmu nie widział i oglądać nie zamierza.

Nie przeszkadza mu to napisać już chyba kilkudziesięciu postów na jego temat.

 

Wymagasz ode mnie zbyt wiele. :)

Nie zamierzam oglądać,podobnie jak nie czytam GW-na i nie wpatruję się codziennie w antypolskie ryje w WSI24.

Opinia, że jest to film antypolski, wygłoszona przez patriotyczne autorytety, zupełnie mi wystarcza. Po co tracić czas i nerwy

 

Czym Ty się różnisz od panów z NKWD ???

Bo nie widzę różnicy między Tobą a nimi. Ten sam światopogląd macie.

Im też wystarczała tylko opinia ich autorytetów. Tez napiętnowali nie interesując się zbytnio co napiętnują...

 

Czym się od nich różnisz ???

A może niczym ???

 

P.S. Ja uważam iż film był skazany na Oskara - za tematykę. Ale go widziałem, oglądałem bez uprzedzeń i nie jest to dla mnie film oskarowy. (kultowy, wybitny) Jest niezły, ale tylko niezły..

A i nie mam ambicji jak Koledzy w wątku Kolegi Mulsa o tym filmie osądzać innych że są za głupi, czy za mądrzy żeby ten film zrozumieć.

Dla mnie taka ocena to tylko przejaw prostactwa oceniającego...

Acz też mam pełną świadomość iż ten film będzie kształtował wizerunek polaka żydożerczy i jest szkodliwy dla wizerunku Polki i Polaków - ba argumentem dla anty polaków będzie to iż ..... zrobił go Polak...

Amen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acz też mam pełną świadomość iż ten film będzie kształtował wizerunek polaka żydożerczy i jest szkodliwy dla wizerunku Polki i Polaków - ba argumentem dla anty polaków będzie to iż ..... zrobił go Polak...

 

No, na szczęście tyle naszego, że filmu (GN)Ida nie popełnił Polak.

Inna sprawa, że film powstał za polskie pieniądze a to już wystarczy, żeby się pochlastać tępą żyletką nad głupotą rodaków. Choć Stanisław Michalkiewicz twierdzi, że w tej komisji co przyznaje kasę na filmy jest przynajmniej trzech Żydów i jeden pan o nazwisku Żydowicz! :)

Wiekopomnego dzieła (GN)Ida nadal nie zamierzam oglądać, podobnie przyzwoitym ludziom nie wypada oglądać PO-Grossia, czytać Gazety Wyborczej czy oglądać TVN.

Bo to jest obraza dla naszego rozumu.

Dobrowolnie dawać się ogłupiać nie powinniśmy.


"among all those NOS/R2R DACs that I could actually afford, the MHDT Labs DACs were the sexiest, most musical, most engaging and addictive listens that I had" [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

@il Dottore

 

Rada z sympatii, po przeczytaniu kilku Twoich wątków związanych z audio..

 

Zluzuj, wyjdź na spacer - z psem np. Będąc tak agresywnie anty - nie ważne na co.... Zrażasz wszystkich do swoich argumentów.... Owszem możesz to mieć poniżej pleców, ale wtedy po co piszesz ???

 

Tak z życzliwości radzę - bez złych intencji

 

Z panem B.

 

Agresja rodzi agresję, A kij to nie argument to narzędzie represji - z przysłów ogra tom 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@il Dottore

 

Rada z sympatii, po przeczytaniu kilku Twoich wątków związanych z audio..

 

Zluzuj, wyjdź na spacer - z psem np. Będąc tak agresywnie anty - nie ważne na co.... Zrażasz wszystkich do swoich argumentów.... Owszem możesz to mieć poniżej pleców, ale wtedy po co piszesz ???

 

Tak z życzliwości radzę - bez złych intencji

 

Z panem B.

 

Agresja rodzi agresję, A kij to nie argument to narzędzie represji - z przysłów ogra tom 2

 

Gdzie widzisz agresję, a szczególnie w wątkach związanych z audio? Przykłady proszę.

Bo tak pisać to każdy sobie może... Ale poproszę przykłady.


"among all those NOS/R2R DACs that I could actually afford, the MHDT Labs DACs were the sexiest, most musical, most engaging and addictive listens that I had" [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista Oskarów "nieanglojęzycznych"

Warto przejrzeć,a i tak nic nie pomoże,głąby dalej będą twierdzić o kwalifikacji "żydowskiej",to dowód na istnienie Boga!

Czemu ?

To proste,nie istnieje racjonalne wytłumaczenie na siano w obu półkulach :-))))))

 

[edytuj | edytuj kod]

Lata 1940-1949[edytuj | edytuj kod]

1947

Oscar: Dzieci ulicy (Włochy)

 

1948

Oscar: Monsieur Vincent (Francja)

 

1949

Oscar: Złodzieje rowerów (Włochy)

 

Lata 1950-1959[edytuj | edytuj kod]

1950

Oscar: Mury Malapagi (Włochy/Francja)

 

1951

Oscar: Rashomon (Japonia)

 

1952

Oscar: Zakazane zabawy (Francja)

 

1953

nagrody nie przyznano

 

1954

Oscar: Wrota piekieł (Japonia)

 

1955

Oscar: Samuraj (Japonia)

 

1956

Oscar: La strada (Włochy)

Nominacje:

 

Kapitan z Köpenick (RFN)

Gervaise (Francja)

Harfa birmańska (Japonia)

Chłopiec z Grenlandii (Dania)

1957

Oscar: Noce Cabirii (Włochy)

Nominacje:

 

Nocą, kiedy przychodzi diabeł (RFN)

Bramy Paryża (Francja)

Matka Indie (Indie)

Przez śnieżną pustynię (Norwegia)

1958

Oscar: Mój wujaszek (Francja)

Nominacje:

 

Helden (RFN)

Vendetta (Hiszpania)

Droga długa jak rok (Jugosławia)

Sprawcy nieznani (Włochy)

1959

Oscar: Czarny Orfeusz (Francja)

Nominacje:

 

Most (RFN)

Wielka wojna (Włochy)

Paw (Dania)

Wioska nad rzeką (Holandia)

Lata 1960-1969[edytuj | edytuj kod]

1960

Oscar: Źródło (Szwecja)

Nominacje:

 

Kapo (Włochy)

Prawda (Francja)

Macario (Meksyk)

Dziewiąty krąg (Jugosławia)

1961

Oscar: Jak w zwierciadle (Szwecja)

Nominacje:

 

Harry i kamerdyner (Dania)

Nieśmiertelna miłość (Japonia)

Ważny człowiek (Meksyk)

Plácido (Hiszpania)

1962

Oscar: Niedziele w Avray (Francja)

Nominacje:

 

Elektra (Grecja)

Ślubowanie (Brazylia)

Cztery dni Neapolu (Włochy)

Perły Świętej Łucji (Meksyk)

1963

Oscar: 8½ (Włochy)

Nominacje:

 

Nóż w wodzie (Polska)

Los Tarantos (Hiszpania)

Czerwone latarnie (Grecja)

Koto (Japonia)

1964

Oscar: Wczoraj, dziś, jutro (Włochy)

Nominacje:

 

Dzielnica kruków (Szwecja)

Sallah Shabbati (Izrael)

Parasolki z Cherbourga (Francja)

Kobieta z wydm (Japonia)

1965

Oscar: Sklep przy głównej ulicy (Czechosłowacja)

Nominacje:

 

Krew na ziemi (Grecja)

Drogi John (Szwecja)

Małżeństwo po włosku (Włochy)

Kwaidan, czyli opowieści niesamowite (Japonia)

1966

Oscar: Kobieta i mężczyzna (Francja)

Nominacje:

 

Bitwa o Algier (Włochy)

Faraon (Polska)

Miłość blondynki (Czechosłowacja)

Trzy (Jugosławia)

1967

Oscar: Pociągi pod specjalnym nadzorem (Czechosłowacja)

Nominacje:

 

Zaczarowana miłość (Hiszpania)

Portret Chieko (Japonia)

Spotkałem nawet szczęśliwych Cyganów (Jugosławia)

Żyć, aby żyć (Francja)

1968

Oscar: Wojna i pokój (ZSRR)

Nominacje:

 

Skradzione pocałunki (Francja)

Pali się moja panno (Czechosłowacja)

Chłopcy z Placu Broni (Węgry)

Dziewczyna z pistoletem (Włochy)

1969

Oscar: Z (Algieria)

Nominacje:

 

Bitwa nad Neretwą (Jugosławia)

Bracia Karamazow (ZSRR)

Moja noc u Maud (Francja)

Adalen 31 (Szwecja)

Lata 1970-1979[edytuj | edytuj kod]

1970

Oscar: Śledztwo w sprawie obywatela poza wszelkim podejrzeniem (Włochy)

Nominacje:

 

Pierwsza miłość (Szwajcaria)

Hoa-Binh (Francja)

Spokój na polach (Belgia)

Tristana (Hiszpania)

1971

Oscar: Ogród rodziny Finzi-Continich (Włochy)

Nominacje:

 

Czajkowski (ZSRR)

Dō desu ka den (Japonia)

Policjant (Izrael)

Emigranci (Szwecja)

1972

Oscar: Dyskretny urok burżuazji (Francja)

Nominacje:

 

Tak tu cicho o zmierzchu... (ZSRR)

Kocham Cię Rosa (Izrael)

Moja najdroższa pani (Hiszpania)

Osadnicy (Szwecja)

1973

Oscar: Noc amerykańska (Francja)

Nominacje:

 

Dom na ulicy Cheloucha (Izrael)

Przechodzień (RFN)

Zaproszenie (Szwajcaria)

Turecki przysmak (Holandia)

1974

Oscar: Amarcord (Włochy)

Nominacje:

 

Lacombe Lucien (Francja)

Zabawa w koty (Węgry)

Potop (Polska)

Rozejm (Argentyna)

1975

Oscar: Dersu Uzała (ZSRR)

Nominacje:

 

Ziemia obiecana (Polska)

Salwy w Marusii (Meksyk)

Zapach kobiety (Włochy)

Sandakan 8 (Japonia)

1976

Oscar: Czarne i białe w kolorze (Wybrzeże Kości Słoniowej)

Nominacje:

 

Noce i dnie (Polska)

Kuzyn, kuzynka (Francja)

Jakub kłamca (NRD)

Siedem piękności Pasqualino (Włochy)

1977

Oscar: Życie przed sobą (Francja)

Nominacje:

 

Mroczny przedmiot pożądania (Hiszpania)

Szczególny dzień (Włochy)

Ifigenia (Grecja)

Mivtsa Yonatan (Izrael)

1978

Oscar: Przygotujcie chusteczki (Francja)

Nominacje:

 

Biały Bim, Czarne Ucho (ZSRR)

Szklana cela (RFN)

Węgrzy (Węgry)

Nowe potwory (Włochy)

1979

Oscar: Blaszany bębenek (RFN)

Nominacje:

 

Zapomnieć Wenecję (Włochy)

Mama ma sto lat (Hiszpania)

Panny z Wilka (Polska)

Taka zwykła historia (Francja)

Lata 1980-1989[edytuj | edytuj kod]

1980

Oscar: Moskwa nie wierzy łzom (ZSRR)

Nominacje:

 

Zaufać (Węgry)

Ostatnie metro (Francja)

Sobowtór (Japonia)

Gniazdo (Hiszpania)

1981

Oscar: Mefisto (Węgry)

Nominacje:

 

Człowiek z żelaza (Polska)

Łódź jest pełna (Szwajcaria)

Błotnista rzeka (Japonia)

Trzej bracia (Włochy)

1982

Oscar: Ponownie zaczynać (Hiszpania)

Nominacje:

 

Alsino i kondor (Nikaragua)

Życie osobiste (ZSRR)

Czystka (Francja)

Lot orła (Szwecja)

1983

Oscar: Fanny i Aleksander (Szwecja)

Nominacje:

 

Bal (Algieria)

Carmen (Hiszpania)

Od pierwszego wejrzenia (Francja)

Bunt Joba (Węgry)

1984

Oscar: Przekątna gońca (Szwajcaria)

Nominacje:

 

Camila (Argentyna)

Poza prawem (Izrael)

Sesja ciągła (Hiszpania)

Romans polowy (ZSRR)

1985

Oscar: Wersja oficjalna (Argentyna)

Nominacje:

 

Trzech mężczyzn i kołyska (Francja)

Gorzkie żniwa (RFN)

Pułkownik Redl (Węgry)

Ojciec w podróży służbowej (Jugosławia)

1986

Oscar: Atak (Holandia)

Nominacje:

 

'38 (Austria)

Betty Blue (Francja)

Upadek Cesarstwa Amerykańskiego (Kanada[1])

Wsi moja sielska, anielska (Czechosłowacja)

1987

Oscar: Uczta Babette (Dania)

Nominacje:

 

Kurs zaliczony (Hiszpania)

Do zobaczenia, chłopcy (Francja)

Rodzina (Włochy)

Tropiciel (Norwegia)

1988

Oscar: Pelle zwycięzca (Dania)

Nominacje:

 

Hanussen (Węgry)

Nauczyciel muzyki (Belgia)

Kobiety na skraju załamania nerwowego (Hiszpania)

Salaam Bombaj! (Indie)

1989

Oscar: Cinema Paradiso (Włochy)

Nominacje:

 

Camille Claudel (Francja)

Wspomnienia z małżeństwa (Dania)

Jezus z Montrealu (Kanada[1])

Co się przydarzyło Santiago (Portoryko)

Lata 1990-1999[edytuj | edytuj kod]

1990

Oscar: Reise der Hoffnung (Szwajcaria)

Nominacje:

 

Cyrano de Bergerac (Francja)

Ju Dou (Chiny)

Otwarte drzwi (Włochy)

Wredna dziewczyna (Niemcy)

1991

Oscar: Śródziemnomorska sielanka (Włochy)

Nominacje:

 

Dzieci natury (Islandia)

Zawieście czerwone latarnie (Hongkong)

Szkoła podstawowa (Czechosłowacja)

Wół (Szwecja)

1992

Oscar: Indochiny (Francja)

Nominacje:

 

Daens (Belgia)

Schtonk (Niemcy)

Urga (ZSRR)

Własny kawałek świata ( Urugwaj[2])

1993

Oscar: Belle époque (Hiszpania)

Nominacje:

 

Żegnaj, moja konkubino (Hongkong)

Hed Wyn (Wielka Brytania[3])

Przyjęcie weselne (Tajwan)

Zapach zielonej papai (Wietnam)

1994

Oscar: Spaleni słońcem (Rosja)

Nominacje:

 

Przed deszczem (Macedonia)

Farinelli: ostatni kastrat (Belgia)

Truskawki i czekolada (Kuba)

Jedz i pij, mężczyzno i kobieto (Tajwan)

1995

Oscar: Ród Antonii (Holandia)

Nominacje:

 

Życie jest piękne (Szwecja)

Kurz życia (Algieria)

O Quatrilho (Brazylia)

Sprzedawca marzeń (Włochy)

1996

Oscar: Kola (Czechy)

Nominacje:

 

Jeniec Kaukazu (Rosja)

Zakochany kucharz (Gruzja)

Śmieszność (Francja)

Po drugiej stronie niedzieli (Norwegia)

1997

Oscar: Charakter (Holandia)

Nominacje:

 

Tamta strona ciszy (Niemcy)

Cztery dni we wrześniu (Brazylia)

Złodziej (Rosja)

Sekrety serca (Hiszpania)

1998

Oscar: Życie jest piękne (Włochy)

Nominacje:

 

Dziadek (Hiszpania)

Dzieci niebios (Iran)

Dworzec nadziei (Brazylia)

Tango (Argentyna)

1999

Oscar: Wszystko o mojej matce (Hiszpania)

Nominacje:

 

Wschód-Zachód (Francja)

Himalaya - Dzieciństwo wodza (Nepal)

Solomon i Gaenor (Wielka Brytania[4])

Nic nowego pod słońcem (Szwecja)

Lata 2000-2009[edytuj | edytuj kod]

2000

Oscar: Przyczajony tygrys, ukryty smok (Tajwan)

Nominacje:

 

Amores perros (Meksyk)

Gusta i guściki (Francja)

Wszyscy są sławni (Belgia)

Musimy sobie pomagać (Czechy)

2001

Oscar: Ziemia niczyja (Bośnia i Hercegowina)

Nominacje:

 

Elling (Norwegia)

Amelia (Francja)

Syn panny młodej (Argentyna)

Lagaan: Pewnego razu w Indiach (Indie)

2002

Oscar: Nigdzie w Afryce (Niemcy)

Nominacje:

 

Zbrodnia ojca Amaro (Meksyk)

Człowiek bez przeszłości (Finlandia)

Hero (Chiny)

Zus & zo (Holandia)

2003

Oscar: Inwazja barbarzyńców (Kanada[1])

Nominacje:

 

Żelary (Czechy)

Tasogare seibei (Japonia)

Bliźniaczki (Holandia)

Zło (Szwecja)

2004

Oscar: W stronę morza (Hiszpania)

Nominacje:

 

Jak w niebie (Szwecja)

Pan od muzyki (Francja)

Upadek (Niemcy)

Wczoraj (RPA)

2005

Oscar: Tsotsi (RPA)

Nominacje:

 

Boże Narodzenie (Francja)

Sophie Scholl - ostatnie dni (Niemcy)

Bestia w sercu (Włochy)

Paradise Now (Palestyna)

2006

Oscar: Życie na podsłuchu (Niemcy)

Nominacje:

 

Tuż po weselu (Dania)

Dni chwały (Algieria)

Labirynt fauna (Meksyk)

Water (Kanada[5])

2007

Oscar: Fałszerze (Austria)

Nominacje:

 

Dwunastu (Rosja)

Twierdza Beaufort (Izrael)

Czyngis-chan (Kazachstan)

Katyń (Polska)

2008

Oscar: Pożegnania (Japonia)

Nominacje:

 

Walc z Baszirem (Izrael)

Baader-Meinhof (Niemcy)

Klasa (Francja)

Rewanż (Austria)

2010

Oscar: Sekret jej oczu (Argentyna)

Nominacje:

 

Biała wstążka (Niemcy)

Ajami (Izrael)

Gorzkie mleko (Peru)

Prorok (Francja)

Lata 2010-2019[edytuj | edytuj kod]

2011

Oscar: W lepszym świecie (Dania)

Nominacje:

 

Biutiful (Meksyk)

Pogorzelisko (Kanada)

Kieł (Grecja)

Ponad prawem (Algieria)

2012

Oscar: Rozstanie (Iran)

Nominacje:

 

Głowa byka (Belgia)

Hearat Shulayim (Izrael)

Monsieur Lazhar (Kanada[1])

W ciemności (Polska)

2013[6]

Oscar: Miłość (Austria[1])

Nominacje:

 

Wiedźma wojny (Kanada)

No (Chile)

Kochanek królowej (Dania)

Kon-Tiki (Norwegia)

2014

Oscar: Wielkie piękno (Włochy)

Nominacje:

 

W kręgu miłości (Belgia)

Polowanie (Dania)

L'Image manquante (Kambodża)

Omar (Palestyna)

2015

Oscar: Ida (Polska)

Nominacje:

 

Dzikie Historie (Argentyna)

Mandarynki (Estonia/Gruzja)

Lewiatan (Rosja)

Timbuktu[7] (en.) (Francja/Mauretania)

Przypisy

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ida powstała za państwowe pieniądze?

ciekawe...

 

Dottore - bo piszesz, że za państwowe

a to nieprawda chyba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dottore - bo piszesz, że za państwowe

a to nieprawda chyba :)

 

PISF przeznaczył na ten polakożerczy film 3 miliony złotych.

I ma w nazwie 'Polski'.

 

Jeszcze o antypolskiej instytucji PISF:

"instytut pod rządami dyrektor Agnieszki Odorowicz stał się wręcz marionetką w rękach władzy, czego wyrazem mają być zarówno dotacyjne wybory, jak i odmowy (przypadek "Smoleńska" Antoniego Krauze). To Odorowicz i eksperci PISF-u odpowiadają za to, że z filmu płynie przekaz o Polakach - antysemitach, że zamiast prawdziwych patriotów pokazuje się gejów (dotacje na "Płynące wieżowce" i "W imię") i wątpliwe autorytety ("Wałęsa. Człowiek z nadziei")."


"among all those NOS/R2R DACs that I could actually afford, the MHDT Labs DACs were the sexiest, most musical, most engaging and addictive listens that I had" [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

do tej listy powinieneś jeszcze dopisać swój ulubiony film "Jesteś bogiem" - o zdegenerowanej narkotykami młodzieży - i będzie git.

teorie różnorakie można sobie do wszystkiego stworzyć il Dottore. jak czytam wpisy w tym i o "Idzie" temacie zastanawiam się skąd w Was ludzie tyle złości i czepialstwa (lekko mówiąc). żeby te przepychanki mogły jeszcze coś zmienić. nie lepiej posłuchać muzyki, albo ciszy, którą tak lubisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tą idę z czystej ciekawości zobaczę :)

słusznie, tylko nie nastawiaj się na nie wiadomo co (film jest dość nudny i wbrew wielu opiniom nie ma w nim nic głębszego). Ja drugi seans planuje na sobotę, tym razem ze znajomymi by móc przeanalizować film i porównać jego odbiór. Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

powinieneś jeszcze dopisać swój ulubiony film "Jesteś bogiem" - o zdegenerowanej narkotykami młodzieży - i będzie git.

 

Mój ulubiony film???

Po czym tak wnioskujesz?

Ja nawet nie byłem w stanie do końca tego gniota obejrzeć!

 

jak czytam wpisy w tym i o "Idzie" temacie zastanawiam się skąd w Was ludzie tyle złości i czepialstwa

 

Wkurza mnie po prostu że za pieniądze polskiego podatnika realizuje się antypolskie filmy.

 

nie lepiej posłuchać muzyki, albo ciszy, którą tak lubisz?

 

Dzisiaj słucham Daft Punk, Die Toten Hosen i Manu Chao. :)


"among all those NOS/R2R DACs that I could actually afford, the MHDT Labs DACs were the sexiest, most musical, most engaging and addictive listens that I had" [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj słucham Daft Punk, Die Toten Hosen i Manu Chao. :)

i jak ?

 

BTW: "ide" obejrzyj, serio mówię na szczęście jest krótka więc da się wytrwać. Gwarantuje że zmienisz zdanie o ludziach którzy ten film przedstawiają w samych superlatywach.

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale go widziałem, oglądałem bez uprzedzeń i nie jest to dla mnie film oskarowy. (kultowy, wybitny) Jest niezły, ale tylko niezły..

 

Co do Idy mam bardzo podobne wrażenie po obejrzeniu ,a argument że to film antypolski mooocno naciągany równie dobrze można napisać że to film antyżydowski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic będzie:

Manu Chao skończył się na kilemol:) Jego ostatnia rzecz - marność, panie dzieju.

 

Ps - żebym ja się z @fetkiem zgadzał, to już koniec świata jest!:-)

Film - nie na Oscara. Choć przecież - niezły.

 

Aż strach podnieść deskę klozetową, bo zaś polityka wylizie...:(

I - politykierzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Film jest biało czarny (niestety po nowemu) i zrobiony przez faceta któremu bliżej do sowieckiego towarzysza (co widać w filmie) niż polka, to wystarczy by dla niektórych film był wspaniały, zwłaszcza że na forum nie brakuje opisów z serii "jak te kable pięknie grają".

 

W. Gruz w filmie była polką, więc rodzina żydówki ale nie żydówka.

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie lepiej znasz się na samochodach,aczkolwiek nie zawsze podzielam twoje opinie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak sobie ze znajomymi rozmawialiśmy, to ten film to taka propaganda, tylko w lepszej oprawie.

 

Film bagatelizuje brutalność systemu komunistycznego, lekceważy i zobojętnia to co było straszne, pokazuje że oprawca ma uczucia. Wszystko wywrócone do góry nogami, puszczalska zakonnica która niezbyt wiele sobie z tego zrobiła i twarda stalinowska bitch skacząca z okna, czyżby sumienie ? Nie lubię gdy wybiela się morderców, którzy w rzeczywistości jeszcze się z tego śmiali.

 

Tak wiem to tylko film, który brakiem koloru i spowolnieniem tempa akacji zarobił Oskara. Uważam że reżyser słusznie zrobił decydując się na taką formę, w przeciwnym razie nawet widz TV4 by go nie zdzierżył.

 

Mam dziwne wrażenie że pewne osoby zachłysnęły się tym filmem tylko dlatego ze jest w odcieniach szarości, nie rozumiem za co jest ten oskar, nie rozumem za co ten film chwalą.

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz przeniosą się tępe łby z Idą i własną sraczką do wątków o Coltranie, bo przecież Naima w filmie też była propagandowa i oprócz tego, że wszystko przez Żydów, to jeszcze Murzynów biją. Wysyp debili na forum jest wprost proporcjonalny do ilości nowych userów. Dziki kraj, dzikie ludy, ale przeca są Europejczykami. Niektórym, to faktycznie chyba jeszcze dzidy i łuku nie odebrali.


Parker's Mood

Share this post


Link to post
Share on other sites

racja nie ten "film", pozwoliłem sobie skopiować wypowiedź.

 

A może niektórym wszytko się kojarzy z jednym?Wtedy potrzebna jest terapia.

z szarością ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To też potrzebna jest terapia.

 

Ale tak na poważnie.Po raz kolejny pada argument szarości.Mam wrażenie ,że większość forumowiczów ogladała( jesli ogladała) film w telewizorze albo na komputerze.Jesli tak to jest to kolejny argumant za ogladaniem w kinie.Dopiero w kinie mozna docenić piekno zdjęć w Idzie,format kadrowania i ten specyficzny rodzaj ziarnistości obrazu charakterystyczny dla filmów z lat 60.Ale o tym trzeba wiedzieć!Jak ktoś oglada tylko Rambo to niby skąd ma o tym wiedzieć?

 

A poza tym ówczesna Polska taka była.Szara i beznadziejna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O jakiej ziarnistości obrazu pan prawisz ? przecież jakość jest jak w każdym dzisiejszym filmie.

 

sampelek: http://www.kinopodbaranami.pl/images_lib/doc_6820_0.jpg

 

Dużo kadrów jest niepoprawnych i często za ciasnych, niektóre wręcz irytują. Filmy w latach 60 to ciasny (ale nie aż tak) i cięty kadr ale zawsze z zachowaniem podstawowych zasad. Oba typy dzisiaj mają się świetnie i nadal są stosowane, zwłaszcza w fotografii.

 

a w internecie sobie doczytaj o głównych atutach materiału w sakli szarości i dlaczego czasem ma przewagę nad kolorem.

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kina zwłaszcza cyfrowe nie szumią a już zwłaszcza w starym stylu. Jeśli oglądałeś na jakiś starym analogu z defektem obrazu to popsułeś wizję reżysera.

 

W kinie film leci z takiego samego nośnika jak w domu, tylko licencja inna

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kina zwłaszcza cyfrowe nie szumią a już zwłaszcza w starym stylu. Jeśli oglądałeś na jakiś starym analogu z defektem obrazu to popsułeś wizję reżysera.

 

W kinie film leci z takiego samego nośnika jak w domu, tylko licencja inna

 

 

Boszszsz... A nie słyszałeś o celowym dodawaniu ziarna (szumu) to materiału źródłowego? Czy wyświetlisz z analogowego projektora, czy w hiper duper Imax'ie szum będzie tak samo widoczny. Bo twórca tak chciał.


"...Kto zagląda pod powierzchnię, czyni to na własną odpowiedzialność..."

Don Kichote to zły człowiek był...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • MAGAZYN KULTURALNY

  • Blog Entries

  • ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.