Skocz do zawartości
IGNORED

Pierwszy zestaw Stereo do 3000zł.

djremus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

W końcu zdecydowałem się przeznaczyć odkładane od dłuższego czasu na ten cel pieniądze i złożyć pierwszy w swoim życiu zestaw stereo. Będzie on używany w pokoju 17m2, a muzyka jakiej słucham to głównie rock, oraz mocne, klubowe brzmienie. Muzyki nie będę słuchał głośno, ponieważ mieszkam w bloku, więc myślę, że mocy będzie, aż w nadmiarze.

Cały zestaw będzie głównie podpięty pod komputer pc i laptopa i to właśnie te dwa elementy, będą głównymi źródłami sygnału. Choć oczywiście kilkanadziesiąt płyt z mojej prywatnej kolekcji, również mam zamiar przetestować.

Proszę o radę, w jaki sposób najlepiej podłączyć te źródła pod zestaw, który wstępnie skompletowałem w ten sposób:

- Wzmacniacz Pioneer a30

- PIONEER BDP-170 (Głównie ze względu na WiFi Direct)

- Głośniki Pylon Audio Pearl Monitor

Jestem laikiem jeśli chodzi o temat audio, dlatego bardzo chętnie posłucham wszelkich waszych uwag, spostrzeżeń, oraz porad. (Być może zaproponujecie mi coś innego/lepszego).

Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam Patryk

https://www.audiostereo.pl/topic/118464-pierwszy-zestaw-stereo-do-3000z%C5%82/

Witaj,

w założonym budżecie proponowałbym trochę inną opcję. Zestaw oparłbym na wzmacniaczu Xindak A-06, który posiada złącze USB które pozwoli Ci na dobre połączenie komputera z systemem audio. Do powyższego wzmacniacza sugerowałbym kolumny Pylon Audio Pearl Monitor lub jeśli lubisz mocne, dynamiczne brzmienie, spokojnie także możesz zastosować wersję wolnostojącą Pylon Audio Pearl 25.

Jeśli masz taką możliwość, zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania poszczególnych rozwiązań. W przypadku pytań oczywiście służę pomocą.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.