Skocz do zawartości
IGNORED

Koniec z nami, Panowie...


Teo

Rekomendowane odpowiedzi

Gazeta Wyborcza, piątkowy dodatek "Co jest grane", całostronicowa reklama firmy "Empik", dział "muzyka", o płycie XY (kryptonim roboczy), uwaga, cytuję, pisownia oryginalna:

 

Prawdziwa rewolucja dźwiękowa!!! "XY" jest to pierwsza płyta zarejestrowana całkowicie w systemie 5.1. DTS. Jest to ucieczka od płaskiego, dwu wymiarowego dźwieku stereo, w nową, trójwymiarową technologię, która pozwala słuchaczowi zagłębić się w muzyce jak nigdy dotąd.

 

Koniec cytatu. Cóż, czas sprzedać te drogie stereobadziewia, i kupić w supermarkiecie miniwieżę kina domowego. Bo skoro stero to dźwięk płaski i dwuwymiarowy... ;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ten głupi, od kilku miesięcy przedzieram się przez gazetki i forum aby poskładać zestaw stereo :), który zagra wbrew wszystkiemu, czyli wbrew moim staraniom :), ale jak się okaże, że będę miał płaski dźwięk, to wszystko jasne, że to nie z mojej nieudolności początkującego, tylko stereo jest płaskie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

czego się można spodziewać po gazecie, gdzie spotkałem się z opinią, że jazz już dawno umarł śmiercią naturalną. Nie lepiej opisali bodajże ostatnie Audio Show - bodajże jako jedyne miejsce (oprócz muzeum) gdzie można zobaczyć gramofon, który nie ma szans przy gęstych formatach.

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie neguje coraz "wyzszego" poziomu Wybiorczej, co prawda kupuje codziennie ale coraz czesciej mnie do bialej goraczki doprowadzaja. ALE zauwazcie ze ten tekst pochodzi z reklamy, wiec zaden "red." ani "red. nacz." za to tym razem nie jest odpowiedzialny.

 

pozdrawiam

paulina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie,i po co to forum,te wszystkie pytania,wątki,skoro i tak stereo brzmi płasko i dwuwymiarowo?Lubię kino domowe.Ale tylko do filmów!Muzyka,przynajmniej według mnie ,jest przyjemniejsza dla ucha w wersji stereo.

Panom od reklamy gratuluję poczucia humoru,ale następnym razem nie wydurniajcie się.To trochę wstyd ,gdy dorosły człowiek robi z siebię ignoranta i głupola.

A z "Wyborczą"faktycznie jest coś nie tak,też dwa miesiące temu przestałem kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz częściej utwierdzam się w przekonaniu ,że dla pieniędzy człowiek sprzeda swoją duszę.

Autor tekstu reklamowego w GW pracuje w reklamie , która mało co ma wspólnego z prawdą.Mało kiedy jest realna.Może właśnie ten autor posiada zestaw stereo warty x kz, a to co napisał w reklamówce jest tylko jego pracą.

Dwa lica jest naszą wadą narodową.

Jestem zdziwiony , że tacy "fachowcy" ja Wy tak łatwo irytujecie się na poodstawie jakiejś reklamy.

 

Pzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytacie i wypisujecie głupoty, ot co. To nie GW napisała tylko była to reklamówka empiku i płyty J.M. Jarre wydanej w formacie 5.1. Było to ogłoszenie całostronicowe i GW nic do tego nie ma. Ale łatwo się wypisuje takie głupoty jak wy to robicie, wiecie że gdzieś dzwoni ale nie wiecie w którym kościele. A już wypowiedzi autorytatywne niektórych tu kolesi to poprostu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guzia.

Nikt przecież Ci tego nie zabrania.

 

Tylko nie rozumiem tej reklamy Empiku.

 

Najpierw są jednym ze sponsorów "Piano" Leszka M. a teraz pozwalają sobie na taki tekst. Można było to reklamować w inny sposób,przy okazji nie "grzebiąc" stereo.

Pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smog.

 

Ja to rozumiem.

 

Tylko najbardziej wnerwia mnie to,że już nie ma najmniejszego znaczenia to sa się pisze i mówi.Nikt nie bierze za to odpowiedzialności.Nie dotyczy to tylko tej reklamy.Ten cały bełkot prasowy,dziennikarskie śledztwa w słusznej sprawie /kto z kim i ile razy i w jakich pozycjach./Właśnie to mnie najbardziej denerwuje.

 

Pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wookash

 

Nie chcę być złośliwy.

 

A jak jutro z innej centrali dostaną tekst ,że 5,1 jest do duszy i tylko stereo jest No1 to co też mają to wydrukować pod swoim szyldem/Empik/Niestety jeżeli się pod czymś podpisujesz to bierzesz na siebie odpowiedzialnośc za w/w tekst.

 

Pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z marekwj

 

"Tylko najbardziej wnerwia mnie to,że już nie ma najmniejszego znaczenia to sa się pisze i mówi.Nikt nie bierze za to odpowiedzialności.Nie dotyczy to tylko tej reklamy.Ten cały bełkot prasowy,dziennikarskie śledztwa w słusznej sprawie /kto z kim i ile razy i w jakich pozycjach./Właśnie to mnie najbardziej denerwuje."

 

ogólnie wokół nas jest coraz więcej szumu informacyjnego trąbi się o wszystkim i o niczym, coraz trudniejsze staje się wyłowienie prawdziwie cennych informacji. Ciekawe do czego to wszystko prowadzi. Jak dla mnie to żyjemy w spotęgowanym przez puste informacje chaosie. To już boli.

 

A co do reklam to pieniądz nie śmierdzi i można reklamować i sprzedawac wszystko, (np kupa na Allegro).

nie dziwi mnie to że ta sama agencja może wydać kilka sprzecznych ze sobą reklam czy informacji.

Pieniądz kreuje rzeczywistość.

 

i tym optymistycznym akcentem koncze i ide posłuchac muzyki aby odpocząc od tego zgiełku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

"Jest to ucieczka od płaskiego, dwu wymiarowego dźwieku stereo"

 

Błyskotliwe, zważywszy że słowo "stereo" oznacza właśnie dźwięk przestrzenny. Ortografia też niczego.

 

Paulinko: ja zauważyłem, że byłaś pierwsza! Chciałem to samo napisać, ale stwierdziłem że już to zrobiłas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> marekwj:

 

Nie dziw sie, że raz robią i piszą jedno, a potem drugie - zupełnie z tym sprzeczne! 90% ludzi nie jest w stanie zauważyć sprzeczności, a z tych, co są w stanie pewnie też wiekszość nie pamieta jednego widząc drugie... Jaki lud taka reklama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

... obawiam się, że jest gorzej, niż myśleliśmy, Panowie (OK - Panie też ;))). Październikowy numer Hi-Fi i Muzyki (tak, ten z płytą), strona 111, Aktualności, otwieram i co czytam?

 

"ucieczka od płaskiego, dwu wymiarowego dźwieku stereo, w nową, trójwymiarową technologię, która pozwala słuchaczowi" blah blah blah...

 

To NIE jest płatne ogłoszenie reklamowe. To jest artykuł redakcyjny (i co z tego, że powstały przez ctrl-c / ctrl-v?). Aj waj... Aż się prosi klasykę parafrazować:

 

"Redaktorze, wyjaśnijmy sobie coś. Człowiek ma swoje lata, i bucówa dawno się skończyła. Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu!!"

 

O. A kto zgadnie, z czego cytat? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu się zachwycają hehehe

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.