Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  80 członków

Spotify Klub
IGNORED

Klub SPOTIFY


krzysiekol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

mam problem od kilku/kilkunastu dni

 

konto premium

Pioneer N50A puszczam jako connect

 

i o co chodzi:

 

pojawiło się jakieś spotiamb w wyborze urządzeń do przekazania i powoduje ono samoczynne pauzowanie odtwarzania przez Pioneer'a

i o zgrozo samoczynne załączanie Pionka

 

czy ktoś coś takiego ma i czy jest jakiś sposób na pozbycie się tego problemu (wiem przejście na Tidal)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów. Korzystam od jakiegoś czasu ze Spotify, mam pewien problem, ale nie chcę zakładać specjalnie kolejnego wątku.

 

Chodzi mi o odtwarzanie losowe. Mam playlisty po 100-300 utworów a ciągle powtarza w sumie pewną grupę w kółko, jakby faworyzował dane kawałki. Strasznie to wkurzające, czy macie u siebie tak samo, czy macie na to patent?

 

Pozdrawiam.

 

Nigdy nie używałem tej funkcji, nie widzę sensu aby odtwarzać losowo jakieś płyty. To burzy zamysł twórcy albumu. A jak układam playlistę, to kolejność sam ustalam wedle uznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę sensu aby odtwarzać losowo jakieś płyty

tylko ja nie pisałem słowa o płytach, pisałem np. o 100 kawałkach. Playlisty tworzy się z różnych powodów, na spotkanie, imprezę, czy choćby w moim przypadku dla dziecka. Oczywiście można poświęcić czas i posegregować sobie w odpowiedniej kolejności, ale po to jest narzędzie losowego odtwarzania aby działało poprawnie, a tak nie było, więc poradziłem sobie inaczej, opisując w dalszych postach.

Nie wiem czy to poprawiono, obecnie używam innego urządzenia i tam na pokładzie jest Tidal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czeamy, niedługo będzie szał, porównywanie z Tidal i się zacznie ;) ...ten lepszy, tamten gorszy itd. W sumie to można już zaczynać;)

 

No to czeamy, niedługo będzie szał, porównywanie z Tidal i się zacznie ;) ...ten lepszy, tamten gorszy itd. W sumie to można już zaczynać;)

 

Mam obecnie streaming "najwyższa jakość" czy to jest HiFi, odpowiednik tego co w Tidal?

Właśnie wrzuciłem sobie tą samą płytę i nie wychwycilem różnicy na korzyść Tidala, grają jak dla mnie bardzo podobnie

Edytowane przez Tomek1777

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że najwyższa jakość którą masz zaznaczoną to konto Premium za 20zł miesięcznie, czyli 320kbps.

Hifi będzie to jakość bezstratna, jakość CD. Kosztować będzie coś koło 40zł jak Tidal.

Nie wszyscy słyszą różnicę, to wiele zależy od sprzętu który to odtwarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam takich co wolą mp3 320kb od zripowanego z cd flaka

no tak, kto co woli, spotify np. w cxn cambridge grało bardzo fajnie, przyjemnie, jednak gdy do tego cxn podpięło się np. auralic mini jako transport i włączyło Tidal różnica była wyraźna na korzyść Tidal, niektórzy twierdzą, że to bardziej techniczne granie. Tidal oddawał po prostu więcej informacji, więcej szczegółów, bas lepiej kontrolowany. Spotify był taki przyjemny po prostu, ale brakowało nieco przestrzeni i tych wszystkich smaczków, zakładam że właśnie przez format stratny.

Ok, ale wg informacji niektórzy już mogą korzystać z jakości HiFi. Co wtedy w Spotyfi pojawią się informacja że mają jakość HIFi?

Spotify Hifi chyba oficjalnie nie ma, niektórzy mają wersję beta i go testują, ale nie wiem czy trzeba było się jakoś zarejestrować do wersji Beta, czy Spotify wybierał losowo użytkowników. Jeśli miałbyś Hifi to miałbyś wersję beta i prawdopodobnie w ustawieniach zakładkę Hifi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich użytkowników Spotify, mam mały problem z mozliwością słuchania na kilku urządzeniach,

pomimo wykupienia wersji dla rodziny nie mogę słuchać na kilku urządzeniach róznych materiałów.

Czy jest ktoś spotkał się z instrukcją jak ominąć taką niedogodność?

 

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, konta są niezależnie, tylko opłata wspólna. Z panelu kontrolnego na www możesz wysyłać zaproszenia mailowe do członków rodziny. co pozwala im stworzyć lub przypisać kolejne konto do Twojego rachunku. I oczywiście użytkownicy tych kont muszą podać ten sam adres zamieszkania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...

Słuchając Spotify w wersji Premium coraz częściej zauważam różne problemy z dźwiękiem typu trzaski, przeskoki, mini zacięcia, mini pauzy itp...

 

Przykładowo utwór 'I got the news' z płyty Aja, Steely Dan

 

Pomiędzy ok. 2:15 a 2:21 słyszę powyższe problemy ok. 5 razy. Sprawdzałem na laptopach MacBook, Asus, telefonie, powyższe puszczałem też przez DACa i wszędzie jest ten sam problem, czyli ewidentnie wina po stronie Spotify.

 

Problem występuję nie tylko słuchając tradycyjnie przez aplikację, ale także przez stronę www (tak też można oczywiście słuchać Spotify).

 

Do testu użyjcie najlepiej słuchawek, chociaż już z głośników laptopa da się to łatwo wychwycić.

 

 

Czy u siebie też to słyszycie w tym numerze?

 

W ogóle zauważacie podobne zjawiska i problemy na innych piosenkach?

 

 

https://open.spotify.com/track/0s1qlZS6lwflT07Dz0anvK

Edytowane przez hipgig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Podobnie jak u kolegi powyzej. Brak jakichkolwiek zaklocen. Wina lezy najprawdopodobniej po stronie sieci. Czy T+A jest podlaczony kablem ethernet czy lacz sie z siecia po WiFi?

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.