Skocz do zawartości
IGNORED

opinie o gramofonach marki EMT


2A3_fan

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

pytanie do osób które mają / miały praktyczne doświadczenie z gramofonami studyjnymi EMT 938, 948, 950.

Ja na gramofonach nie znam się kompletnie, słyszałem jedynie historie o kilku osobach, m.in z branży które pomimo posiadania np. Verdiera czy ultra wysokich modeli Micro seiki - grają na wysokich EMT.

Węgierską odpowiedzią na EMT jest Mechlabor. Raz takiego gramofonu słuchałem i bardzo mi się podobało. Jakie są Wasze doświadczenia?

 

UWAGA - Nie rozmawiamy w tym wątku nie na temat.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem ci kolego że ja swego czasu podjąłem temat na tym forum dot gramofonów EMT , odzew mizerny. Tlko kolega mamel miał coś do powiedzenia, Przymierzałem się do 948,był częstym bywalcem na Allegro tak około 2 lata temu.Wiem jedno musi być to cały set czyli gramofon plus pre dedykowany do niego też EMT. Najlepszy ,najbardziej poszukiwany a zarazem najdroższy na rynku wtórnym z tej serii to 930. No i wkładka oryginalna EMT, w takiej kompilacji prawdopodobnie ma to dopiero sens . Ja dałem sobie spokój kupiłem coś współczesnego. Tak na marginesie są to dość wiekowe maszyny, eksploatowane dośc ekstremalnie, nie najtańsze, nie wiem czy jest sens. .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.