Jump to content
IGNORED

Głos z syntezatora w jednym kanale

giedoka

Recommended Posts

Siemanko!

Posiadam syntezator Roland Juno Di i mam go podłączonego do komputera do line in kablem mono. Z syntezatora kabel wychodzi z wyjscia mono. Jak napisałem w temacie - dźwięk idzie tylko do jednego kanału (lewego). Jestem w tym temacie zielony. Czy ktos moze mi podpowiedzieć co zrobic by dźwięk był w obu kanałach? Czy musze po prostu podłączyć to wszystko za pomocą kabla stereo?

Pozdrawiam

Witam, nie wiem cz to pomoze - troche kombinacja alpejska :) ale...

kabelkiem jackStereo-2xRCA podlacz sie do syntezatora - na jednym RCA bedziesz miec dzwiek, potem do tego RCA podlacz rozdzielacz z 1RCA na 2RCA i potem do kabla 2RCA na JaskStereo do kompa :)

mowilem ze alpejska kombinacja ale... dziala,

z drugiej strony, myslalem ze jackMono daje ten sam sygnal na oba kanaly

bo przeciez

220px-Photo-audiojacks.jpg

tu chodzi o Mono (2gi z lewej) i STEREO (2gi z prawej)

masa jest na koncu (czubku) a kanaly potem... 2 lub 1

wiec styczniki w wejsciu (karty dzwiekowej) po podlaczeniu kablem mono bo powinny (oba kanaly) dostawac ten sam sygnal

u Ciebie gra tylko jeden kanal? dobrze wsadzony jest ten kabelek?

PS jeszcze jedno pytanie do CIebie - z obu stron masz takie same koncowki? Jack MONO-Jack MONO? (i nic wiecej?) bo moze masz 2xJack MONO -> 1xJack STEREO - wtedy powinno dzialac tylko na jednym kanale, ale jak masz kabel z wtyczkami Jack-MONO -> Jack-MONO to powinienies miec w obu kanalach to samo (a moze ktos uwaza inaczej?)

SONY HW55, MagicScreen Future 110", DENON PMA-2020AE + Cambridge Audio 751R, Monitor Audio: GX200, GX50, GXC150, Silver W12, Oppo BDP-95 (ISO), Mede8er 600X3D, DAC Nostromo 5 & wzm. Nostromo, Denon AH-D7200, Synology DS2415+ & 10kg kabli wszelakiej maści :)

Nie wprowadzaj kolegi w błąd!