Jump to content
IGNORED

Marantz SR 7009 - problem z aktualizacją


darek2

Recommended Posts

Panowie wczoraj zakupiłem i nie zdążyłem nawet posłuchać, podłączyłem amplituner HDMI do TV, zrobiłem część poszczególnych ustawień, szkoda że nie zrobiłem sieci, zmieniłem w menu ustawienie wyjścia na inny monitor i zaczęła się klapa, obraz zniknął, na wyświetlaczu pojawił się napis please wait update retry - czyli ponowienie aktualizacji gdzie nie uruchomiałem jej i nie miałem nawet podłączonego internetu, sprzęt kilka razy się restartuje ale dalej nie pomaga nic, przywrócenie ustawień fabrycznych - przycisk power - game - ADSX - wraca do tego samego komunikatu, podłączenie kabla internetowego też nic nie daje, wyskakuje info - brak połączenia, najgorzej, że nie mogę wejść w menu a na ekranie TV ciemność, niektóre przyciski reagują ale najważniejszy menu nie, nie pomaga wyłączenie z prądu na dłuższy czas, miał ktoś taki problem ? W internecie pustka, w instrukcji też nic. Może jest jakiś lepszy reset, co by to naprawił?

Link to comment
Share on other sites

Chyba sobie odpuszczę wgrywanie i przejadę się 70 km aby sprzęt wymienić, boję się grzebać w sofcie bo jeszcze stwierdzą, że to moja wina i mi nie wymienią a jestem umówiony ze sprzedawcą, że mi wymienią na nowy jak przywiozę, jeszcze nie mam zarejestrowanego tylko podbitą gwarancję bez wpisanych numerów.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.