Jump to content
IGNORED

Porada dot. zestawu stereo

Parszyw

Recommended Posts

Witam,

od razu zaznaczę, że jestem dość zielony w temacie, więc proszę o względna wyrozumiałość. Szukałem w internecie, ale jest tego bardzo dużo, a na dodatek co forum/strona to inne opinie.

Planuje zakup zestawu kolumny + wzmacniacz. Przeznaczenie raczej imprezowe (do akademika ;) ), więc chciałbym, aby było głośno i z basem. Szukam czegoś mniej więcej uniwersalnego, bo słuchamy wszystkiego - od disco polo po rocka :) wiem, że to duża rozbieżność gatunków muzycznych i na cudy z jakością dźwięku nie mam co liczyć. Zestaw docelowo do pokoju ok. 20m2, ale przyda się czasem wynieść na korytarz/dwór więc raczej nie ma co dobierać do wielkości pokoju.

Wstępnie myślę o kolumnach Tonsila 350 Scherzo, z tego co udało mi się dowiedzieć nada się do moich zastosowań. Kompletnie nie wiem jak do tego dobrać wzmacniacz.

Proszę o radę: czy patrze w dobrym kierunku, jeśli nie to na co mam zwrócić uwagę, może jakieś konkretne propozycje? Planuje zmieścić się w 1500 zł (sprzęt używany).

Z góry dziękuję za pomoc, dziesiątki studentów będą wdzięczne za rady :)

Tomek

Skup się na używanym sprzęcie do 800 zł. Zagra tak samo jak ten za 1500 z Tonsilami - a przy głośnym słuchaniu jest duże prawdopodobieństwo spalenia kolumn lub wzmacniacza - więc straty będą mniejsze. I mniejsza szansa że ukradną lub zepsują. Pamiętaj tylko żeby wzmacniacz miał z tylu napisane że obsługuje kolumny 4 Ohm. Na wzmacniacz przeznacz 300 zł, na kolumny 400-500 zł - wystarczy.

Mam coś co idealnie sprosta Twoim oczekiwanio, pisz na pri.

Pisze z perspektywy ubiegłorocznego absolwenta jednej z Warszawskich uczelni wyższych, doskonale rozumiejąc warunki ekonomiczne w jakich w trakcie studiów się egzystu: ;).

Audio pasjonaci - łączmy się w siłę! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...