Skocz do zawartości
IGNORED

Kenwood DP-7040, pytanie o tuning

pre27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nabyłem niedawno ten odtwarzacz sugerując się jego budową (wewnętrzną). Osobne płytki sekcji cyfrowej i analogowej ale jedno trafo. Dosyć ciężki, bo ok 7kg. Nie mam doświadczenia w modyfikacjach (jedynie NOS w Grundig CD903), dlatego mam pytanie, czy ten CD nadaje się do tuningu? Posiadam s.m. ale za duże, żeby tu wrzucić (jest w sieci). Może ktoś z forumowiczów bawił się tym modelem?

https://www.audiostereo.pl/topic/120907-kenwood-dp-7040-pytanie-o-tuning/

Ja się bawiłem bardzo podobnym pod względem budowy i rozwiązań dp-7030. W środku sporo miejsca, idealny do zabudowania nowego DAC'a z lampową analogówką i fajny wygląd, gra u mnie do dzisiaj.

Ja się bawiłem bardzo podobnym pod względem budowy i rozwiązań dp-7030. W środku sporo miejsca, idealny do zabudowania nowego DAC'a z lampową analogówką i fajny wygląd, gra u mnie do dzisiaj.

Inaczej: mam parę lamp 6n2pEW i ,czy z wbudawanego DAC'a (cxd2552q) jest sens wychodzić na stopień lampowy, czy będzie zauważalna różnica?

Różnica może być zauważalna jeśli zastosujemy lepszy stopień analogowy, kwestia aplikacji.

Ale po pierwsze CXD2552 posiada wyjścia symetryczne, a to zaleta. Wykorzystasz tylko połowę "użyteczności" układu co raczej mija się z celem. Bo nie sądze, że masz projekt w pełni symetrycznego układu analogowego.

Kolejny aspekt to pytanie czy ten układ na tyle dobrze gra w tym modelu CD, że gra jest warta świeczki. A ile jest wart ten model ?

Kwestia aplikacji układu, oraz co ważne jaki porzedza go filtr cyfrowy, który ma kluczowe znaczenie jak zagra kość przetwarzająca za nim.