Skocz do zawartości
IGNORED

hybryda - czy to ma sens?


mateuszek

Rekomendowane odpowiedzi

ziko369>>>

W takim razie moje gratuluje k Twojemu pelnemu zadowoleniu! Sam tak mam i dla tego wiem, czym jest spokoj duszy audiofila! :) Kazdy ma swoje doswiadczenie, potrzeby, swoja muzyke, inne uszy, inne postrzeganie tego samego. By znalesc swoja audio nirwane, trzeba przejsc kawal drogi, poswiecic sporo czasu sluchaniu roznych systemow. No i wyciagac wlasciwe, poprawne wnioski. Chetnie bym twoja Jole posluchal, wtedy bylo by wszystko jasne. W Wawie ewewntualnie ja zapraszam na kawe do swojego audio krolewstwa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milisz pojęcia. Duża scena i wielka przestrzeń nie ma nic wspólnego z łomotem. Mnie znów nie kręci małe granie z małą sceną ala boom box w kuchni. Muzyka, scena, przestrzeń muszą być wielkie, otaczać człowieka, który zatapia się w muzycznej głębi. Na małe słuchanie małej sceny szkoda czasu. To nuda i nuda.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jolida stosuje opampy w pre - to wiem bankowo bo mialem fusion

mozna je usunac i zazyc "opampy na elementach dyskretnych". roznice sa ponoc olbrzymie. jest firma w snanach ktora to robi bez utraty gwarancji a projektantem upgrejdow jest zawodnik od sonic frontiersow wiec chyba wie co robi. o apgrejch fusion pisza na audiogonie ze stawiaja fusion na poziomie pre za 5-6k baksow.

mnie glownie interesuje jak to jest w conradzie johnsonie. bawilem sie ich pre kiedys i z tegp na ile pamietam tez tam byl mix tranow z lampami. ale chyba nie we wszytskich modelach tak jest.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Milisz pojęcia. Duża scena i wielka przestrzeń nie ma nic wspólnego z łomotem. Mnie znów nie kręci małe granie z małą sceną ala boom box w kuchni. Muzyka, scena, przestrzeń muszą być wielkie, otaczać człowieka, który zatapia się w muzycznej głębi. Na małe słuchanie małej sceny szkoda czasu. To nuda i nuda.

 

Sły...może niedokładnie się wyraziłem...chodzi mi o szeroką scenę za głośnikami, która jest szeroka zawsze, niezależnie od realizacji, przy mocnym graniu robi się z tego płaska ściana dźwięku...a nie powiesz chyba, że wszystkich realizacje są "wielkie jak stodoła"? Wtedy to dopiero jest nuda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znów zależy od punktu widzenia. Dobry system kreuje wielką i głęboką, wieloplanową przestrzeń. Nie znaczy to, że muzyk ma 10m wzrostu i gra na 9m kontrabasie. Ale przestrzeń i aura wokoło niego powinna być wielka. I teraz albo system ma tą aurę wielką, albo małą. Oczywiście 100x lepszy jest system, który tą aurę zawsze ma wielką niź ten, który zawsze ma ją mizerną i małą.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale cene tez mozna przewalic

ostatnio jak mam te SETy to w pewnym momencie zrobila mi sie taka scena ze usta wolakistki mialy z 5 m szerokosci. niby na elektronice bylo cacy i taka scena robila kolosalne wrazenie ale wszystko musi miec swoj umiar

 

lepszy jest system, który tą aurę zawsze ma wielką niź ten, który zawsze ma ją mizerną i małą.

mnie ostatanio bawi jak scene jest zarowno wglab jak i do przodu. stosunkowo latwo robi sie cene za glosnikami. malo kto lubi jak gra system prosto w "w pysk" jak to z tubami czesto bywa. ale sztuka jest wywazyc to tak zeby gralo jednoczesnie w tyl jak i w przod. oczywiscie przy zachowaniu odpowiedniej szerokosci...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie masz rację, z tym wyjątkiem, że wcale nie jest tak łatwo uzyskać głęboką scenę za głośnikami. Wiele systemów gra płasko na linii kolumn.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście 100x lepszy jest system, który tą aurę zawsze ma wielką niź ten, który zawsze ma ją mizerną i małą.

 

No nie jest tak do końca bo np. jest taka sytuacja gdzie nagranie zrobiono w małym ciasnym przytulnym klubie a w domu nagle słyszysz hektary przestrzeni, moim zdaniem z czyms takim nie da rady zyć.

 

Dobry system to taki który bardzo mocno różnicuje nagrania i wtedy jest frantastycznie :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Zdecydowanie masz rację, z tym wyjątkiem, że wcale nie jest tak łatwo uzyskać głęboką scenę za głośnikami. Wiele systemów gra płasko na linii kolumn.

 

W hiendzie?

 

Oczywiście 100x lepszy jest system, który tą aurę zawsze ma wielką niź ten, który zawsze ma ją mizerną i małą.

 

System ma tą scenę rozróżnić...koledzy wyżej już o tym mówili...

 

w pewnym momencie zrobila mi sie taka scena ze usta wolakistki mialy z 5 m szerokosci. niby na elektronice bylo cacy i taka scena robila kolosalne wrazenie ale wszystko musi miec swoj umiar

 

 

Dla mnie n ie do przyjęcia...znam audiofili, którym to nie przeszkadza i twierdzą, że to jest hiend...

 

No nie jest tak do końca bo np. jest taka sytuacja gdzie nagranie zrobiono w małym ciasnym przytulnym klubie a w domu nagle słyszysz hektary przestrzeni, moim zdaniem z czyms takim nie da rady zyć.

 

Dobry system to taki który bardzo mocno różnicuje nagrania i wtedy jest fantastycznie :)

 

Pełna zgoda...

 

mnie ostatanio bawi jak scene jest zarowno wglab jak i do przodu. stosunkowo latwo robi sie cene za glosnikami. malo kto lubi jak gra system prosto w "w pysk" jak to z tubami czesto bywa. ale sztuka jest wywazyc to tak zeby gralo jednoczesnie w tyl jak i w przod. oczywiscie przy zachowaniu odpowiedniej szerokosci...

 

U mnie scena zależy od nagrania, realiacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie scena zależy od nagrania, realiacji...

tak ale sa nagrania tak podle nagrane ze bez pomocy audiofilskiego hokuspokus nie da ich sie po prostu sluchac

 

Wiele systemów gra płasko na linii kolumn.

 

niestety masz racje

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

tak ale sa nagrania tak podle nagrane ze bez pomocy audiofilskiego hokuspokus nie da ich sie po prostu sluchac

 

W takich szukam emocji innego rodzaju...słucham np. starych nagrań Artiego Shaw...to są właśnie emocje innego sortu...w tych nagraniach nie ma przestrzeni i innych bajerów...ale jest to coś...dla mnie...tak samo jak ludzie nie widzą nic pięknego w ciężkich brzmieniach...dla mnie to mistrzostwo świata...faktem jest, że słucham trochę inaczej niż przeciętny fan takiej muzyki...musi być słychać każdy instrument, wokal, nawet kosztem dociążenia...

 

Chetnie bym twoja Jole posluchal, wtedy bylo by wszystko jasne. W Wawie ewewntualnie ja zapraszam na kawe do swojego audio krolewstwa.

 

 

Wzajemnie ...Pozdrawiam serdecznie... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, że system powinien różnicować wielość sceny i przestrzeni ale są systemy, które pokazuje scenę mała lub bardzo małą i są takie, które pokazują dużą lub wielką. Wolę te drugie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wracajac do tematu hybryd to wlasnie kolega byl laskaw zwrocic moja uwage w strone Copland CSA 515

tez z 6922 na wejsciu jak w CJ ET250S ale z mniejsza moca - tylko 150w. tez rodzynkek bo widze ze nieczesto spotykany na rynku wtorym.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

porownania trwaja

ale zeby CJ pokazal na co go stac musi miec sensowne lampki. jak na razie trudno wylonic bezsprzecznego zwyciezce. kazdy ma swoje dobre strony. zle niestety tez...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie mi sie nie podoba z wygladu ale zonie tak :)

w kazdym badz razie bardzoej niz plinius. mi z kolei ten plinius jak najbardziej lezy a sa jeszcze czarne wersje...

sonicznie to na tyle inne granie ze musze sie przestawic aby wydac jakies w miare niezalezne opinie. caly tor jest pare lat skladany i plinius czuje sie w nim jak ryba w wodzie a CJ jest wrzucony ni z gruchy ni z pietruchy. dam mu troche czasu. mam sporo dobrych lamp wiec bedzie rzezbione w najblizszym czasie. podobna sprawa jest z zasilajacymi. plinius gral z anaconda helix alpha a z czym bedzie najlepiej gral ET250S tego jeszcze nie wiem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj słuchałem tej hybrydy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z czystym sumieniem mogę ją polecić. Nie mam żadnych zastrzeżeń do jej dźwięku. Gra każdy rodzaj muzyki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adekwatna do dźwięku; 64.000 pln. Ale to naprawdę jest grecki Hi-End.

wie mi ktos rozsadnie wytlumaczyc, co jest tutaj adekwatne do ceny 64kzl???? jak dla mnie to wyglada na wzmacniacz przynajmniej 5 razy tanszy i to pod pod kazdym wzgledem. chyba ze to jakas nowa audiofilska choroba wyrzucania pieniedzy w bloto :)

Phaethon__CDT-100_-_Audiophile_2.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wie mi ktos rozsadnie wytlumaczyc, co jest tutaj adekwatne do ceny 64kzl???? jak dla mnie to wyglada na wzmacniacz przynajmniej 5 razy tanszy i to pod pod kazdym wzgledem. chyba ze to jakas nowa audiofilska choroba wyrzucania pieniedzy w bloto :)

Oczywiscie kosztuja rozwiazania i czasami lata spedzone przy konstrukcji aby zagralo, to i tak jest dobra cena biorac pod uwage ze Ypsilon to dobry dzwiek ponad wiele konstrukcji.

Dobre czesci tez swoje kosztuja, a tu jak widze sa bardzo dobre, czasami moze byc sytuacja tez taka, ze wielu czesci nie zauwazysz bo sa w SMD a sa takie czesci ze maja wielkosc ziarna maku a kosztuja po 15$/sztuka, mnozac to razy ilosc 100szt przykladowo zaczyna dawac kwoty...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na wrażenia.

 

dzis mija trzeci dzien walki z CJ et250s

na pocztaku byla nedza okrutna. ale z doswiadczenia wiem ze w sumie zawsze klocek wrzucony w dopracowany tor raczej gra srednio.

CJ zagral wasko jak cholera i niesmialym ale niezle schodzacym basem generalnie raczej srednica.

w zasadzie w kazdym aspekcie plinius go zamiatal jak chcial poza jedna " drobnostka". mianowicie gore mial gorsza i to sporo. nie byla to gora z triody SE bo brak jej takiego nasycenia ale porownywalna do niektorych konstrukcji na KT. mikrodynamika i jakosc detali lepsza niz z pliniusa. z pliniusem walczylem pare lat az wreszcie dobralem optymalna ilosc gory. podanie jej choc ciut za duzo automatycznie powodowalo wywalenie sybilantow. ale po ustaleniu warunkow granicznych plinius 102 potrafi zagrac fajna nasycona i generalnie przyjemna (jak na tranzystor) gora zwlaszcza jak pochodzi z godzinke w klasie A.

zonglerka zasilajacymi dodala nieco basu. glownie po zainstalowaniu anacondy helix alpha do listwy. ale to nie bylo jeszcze. to w dalszym ciagu gralo wszytsko za wasko na lini glosnikow.

lokalny diler stwiedzil ze producent sprzedaje CJ z lampami elektroharmonixa. wyrzucilem to badziewie i zalozylem cca. jeszcze lepiej. w sumie jak na cca przystalo. ale to nie sa lampy do CJ. jutro bede mial telefunkeny i amperexy PQ ktire beda pasowac duzo lepiej moim zdaniem.na cca jest ciut za chudo ale bas zaczyna przypominac bas.

nastepnym etapem bylo odwrocenie intekonektow. kimber 1030 poszedl na tyl a mit magum MA na przod. pojawila sie jako taka scena i jeszcze ciut basu ale pojawily sie niesamowite trzaski w glosnikach. po porstu slychac bylo lampy w pre i daczku, typowy pisk i szum lamp.

pierwszy raz cos takiego mi sie przytrafilo zeby zmiana interkonektu spowodowala taka reakcje. moje pre gralo z roznymi tranami po RCA i czasem jakas petla masy sie przytafila albo inne buczenie ale takie cos slyszalem pierwszy raz. to taki efekt jak by kimber jjakims cudem wydobyl takie pasmo ktore normalnie jest nieslyszalne. przejalem sie na serio tym faktem bo CJ zaczynal juz grac przekonywujaco.

podjechalem do znajomego i pozyczylem transparenta ultra mm

oczywiscie ten dziwny szum lamp zniknal od razu.

jest ladny bas i scena prawie taka jak z pliniusem. jest troszke za spokojnie. i w ogole mit magnum ma z transparent ultra mm stanowia zbyt ciemny duet ale efekt jak na dwa dni walki jest zadowalajacy. od punktu wyjscia znacznie poprawil sie bas i scena. troche zbyc ucielo gore ale da sie sluchac.

jutro zamiast ultra mm zepne pre z CJ acoustic zen i wireworldem gold. .

po dwoch dniach batow od pliniusa na trzeci dzien conrad johnson podjal rekawice choc do pelnego zwyciestwa to mu sporo brakuje. zwlaszcza brakuje mu barwy. moze telefunkeny albo amperexy temu zaradza bo cca o ile sprawdza sie w daczku to w pre suszy dzwiek - CJ reaguje podobnie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie kosztuja rozwiazania i czasami lata spedzone przy konstrukcji aby zagralo, to i tak jest dobra cena biorac pod uwage ze Ypsilon to dobry dzwiek ponad wiele konstrukcji.

Dobre czesci tez swoje kosztuja, a tu jak widze sa bardzo dobre, czasami moze byc sytuacja tez taka, ze wielu czesci nie zauwazysz bo sa w SMD a sa takie czesci ze maja wielkosc ziarna maku a kosztuja po 15$/sztuka, mnozac to razy ilosc 100szt przykladowo zaczyna dawac kwoty...

idac twoja logika, to ile by musial kosztowac taki xindak a600p? co pravda to nie hybryda (sory), ale materialu ma za milion w porownaniu do biednego greka. 63kg netto wagi!

xindak_a_600_p_a600p_mon_31276.jpg

 

no i taki xindak na polce kosztuje okolo 15kzl i to nawet z vatem!!!

branza high end po prostu likwiduje sama siebie za pomoca pseudo high end producentow.

60kzl za ta grecka hybryde to jak dla mnie bezszczelna i nieadekwatna proba wyludzenia kasy. tylko naprawde glupy ten kto ja kupi.

 

ps: nie jestem branza i nie mam nic wspolnego z xindakiem ani grekiem. lubie high end jakosc i nie oszczedzam gdy warto. tylko sie staram uzywac swoj mozg tak jak kazdy powinien. rozsadnie oraz logicznie eliminujac wciskanie pseudo high end kitu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolego co do Xindaka to tutaj nie ma jakichs super czesci przynajmniej z tego co widac, 30 kondensatorow, z pewnoscia nie sa to Kendeil ktory jest w Ypsilonie jeden kondensator Kendeila to okolo 250zl, a tutaj zapewne pare zlotych. Dodatkowo 24 tranzystorow Sanken, to tez nie jest jakis duzy budzet i zaekranowane trafo...

Ale najwazniejsze jest to ze Ypsilon gra bardzo naturalnym dzwiekiem, na ostatniej wystawie w Monachium ten system wybijal sie bardzo ponad przecietnosc, w tym pokoju po prostu dobrze gralo. I to kosztuje, jak chce sie sluchac PRAWDZIWEGO High-endu.

Znam wiele sprzetow za duzo, DUZO wieksze pieniadze i z dzwiekiem duzo gorszym, Ypsilon przy tym to wrecz tania firma! To jest firma ktora robi prawdziwy High-end a nie wciska ludziom kit ze to High-end agresywnym marketingem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolego co do Xindaka to tutaj nie ma jakichs super czesci przynajmniej z tego co widac, 30 kondensatorow, z pewnoscia nie sa to Kendeil ktory jest w Ypsilonie jeden kondensator Kendeila to okolo 250zl, a tutaj zapewne pare zlotych. Dodatkowo 24 tranzystorow Sanken, to tez nie jest jakis duzy budzet i zaekranowane trafo...

Ale najwazniejsze jest to ze Ypsilon gra bardzo naturalnym dzwiekiem, na ostatniej wystawie w Monachium ten system wybijal sie bardzo ponad przecietnosc, w tym pokoju po prostu dobrze gralo. I to kosztuje, jak chce sie sluchac PRAWDZIWEGO High-endu.

Znam wiele sprzetow za duzo, DUZO wieksze pieniadze i z dzwiekiem duzo gorszym, Ypsilon przy tym to wrecz tania firma! To jest firma ktora robi prawdziwy High-end a nie wciska ludziom kit ze to High-end agresywnym marketingem.

 

 

Nie dziwie sie ze walczysz, branza zawsze bedzie sie sie starala tlumaczyc zawyzone ceny. Hifi oraz highendem sie zajmuje od 35 lat i doskonale wiem, ze nie ma tutaj zadnego rozsadnego wytlumaczenia ceny 64kzl oprocz mamonu pieniedzy oraz potrzeby zfinanasowania prezpieknych greckich wakacji wlasciciela, jego rodziny i moze nawet dystrybutorow przez naiwnych lekko snobistycznych klientow.

64kzl to kompletne nieadekwatna cena nawet gdyby uzywano duelundy.

oprocz tego chyba nie sadzisz ze kendeile (11szt) sa az tak wyjatkowe i producent na tyle glupi by je kupowal po cenach sklepowych z allegro! w chinach je ma pewnie po 5USD/szt :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.