Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  240 członków

Bluesound Klub
IGNORED

Bluesound Klub


Propheta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.10.2020 o 13:17, mojave napisał:

Też miałem problem z konfiguracją połączenia Wifi, gdy było połączenie po kablu. Chyba rozwiązałem to wchodząc w ustawienia -> Odtwarzacz -> WiFi. 

W ostateczności reset do ustawień fabrycznych.

Próbowałem ustawić wifi (tak przy podłączeniu kablowym - niby ustawienia były zapisywane, przy ponownym wejściu wszystko do początku, poza tym raz system widział właściwy dostęp wifi, raz nie widział żadnego). 

Przy wejściu przez aplikację androidową zawsze komunikat: Analog input (tak naprawdę to nie ma wejścia analogowego, ale wyjście).

Reset do ustawień fabrycznych - brak zmian.

Generalnie - w sklepie wszystko śmigało, w domu to porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, t_stec napisał:

Próbowałem ustawić wifi (tak przy podłączeniu kablowym - niby ustawienia były zapisywane, przy ponownym wejściu wszystko do początku, poza tym raz system widział właściwy dostęp wifi, raz nie widział żadnego). 

Przy wejściu przez aplikację androidową zawsze komunikat: Analog input (tak naprawdę to nie ma wejścia analogowego, ale wyjście).

Reset do ustawień fabrycznych - brak zmian.

Generalnie - w sklepie wszystko śmigało, w domu to porażka.

Sorry, jeżeli reset do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja nie pomagają, to już nie mam pomysłu jak to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, captainprice napisał:

Nie chodzi mi konkretnie o zakładkę 'serwisy muzyczne' tam gdzie jest ich cała masa, między innymi też Tidal, tylko o menu bluOS, które ukazuje się po 'wyciągnięciu' go spoza ekranu z lewej strony. 

Screenshot_2020-11-07-08-39-53.png

U mnie po aktualizacji jest widoczne ale dopiero po 2-3 krotnym odpaleniu Node2i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i w zakładce-serwisy,i w "trzech poziomych kreskach",czyli w rozwijanym menu usług do których jesteśmy zalogowani,lub które bluOS udostępnia za darmo.

Poprzednia odpowiedź,była delikatnie mówiąc lakoniczna,więc pozwoliłem sobie na jej rozwinięcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, darwroc napisał:

Jest i w zakładce-serwisy,i w "trzech poziomych kreskach",czyli w rozwijanym menu usług do których jesteśmy zalogowani,lub które bluOS udostępnia za darmo.

Poprzednia odpowiedź,była delikatnie mówiąc lakoniczna,więc pozwoliłem sobie na jej rozwinięcie?

W zakładce Serwisy muzyczne jest już przy pierwszym uruchomieniu ale w głównym menu Bluesond dopiero po 2-3 próbach. Tak jest u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, darwroc napisał:

Ta lakoniczność,to o mojej  odpowiedzi ,żeby nie było.Nie zacytowałem i wyszło nie po kolei.

U mnie od razu pojawia się w obu zakładkach.

Spoko, nie ma sprawy. Przynajmniej dobrze że przywrócili możliwość wyłączenia Node. To bardzo przydatne udogodnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, captainprice napisał:

Możesz rozwinąć? 

Wcześniejsza aktualizacja softu zniosła możliwość wyłączenia Node z poziomu przycisku dotykowego play/pause znajdującego się na górze urządzenia. W obecnej aktualizacji została przywrócona ta możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Czołem wszystkim. Od kilkunastu dni posiadam BS Node 2i. I oczywiście pojawiły się problemy. 

Kupiłem  BS Node 2i  oraz słuchawki ATH sr30BT. 

Nie działa połączenie Bluetooth pomiędzy SR30BT a Bluesound Node2i. W momencie parowania słuchawek z odtwarzaczem pokazuje się że sparowano i 'connected', natomiast nie ma informacji o sparowaniu w polu wyboru odtwarzacza na BluOS. Oprócz tego przy próbie odtworzenia muzyki ze spotify w polu wyboru odtwarzacza w Spotify raz Node2i jest i nie gra lub nagle znika. Przy kolejnych próbach połączenia słuchawek menu łączenia w BluOS wariuje - słuchawki raz pojawiają się w polu My Devices, po chwili w Devices, nie reaguje na polecenie 'connect', cały czas kręci się kółeczko sugerujące wyszukiwanie sygnału z urządzenia. Zarówno Node 2i jak i słuchawki są w pełni sprawne osobno. Co robię nie tak lub czy jest możliwe że razem nie zadziałają? Pisałem do sklepu, ale oni twierdzą że to niemożliwe. Może ktoś z Was wie co robię nie tak, lub wiedzą że to na pewno nie zadziała.

Pozdrawiam

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawiła się nowa aktualizacja oprogramowania Node 2i (3.12.6). Zdecydowana poprawa - nie muszę czekać na włączenie kolejnej stacji muzycznej praktycznie wcale (wcześniej nawet prawie minutę), w Deezerze zniknęły prawie całkowicie przerwy pomiędzy utworami (wcześniej ok. 30 sekund, co dotąd szczególnie doskwierało w płytach live). Tak powinno działać od początku, teraz mogę stwierdzić, że w pełni jestem zadowolony z zakupu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.11.2020 o 18:03, jaxcek napisał:

Spróbuj zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych i jeszcze raz zaktualizować.

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, 5maniek napisał:

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

Chromecast Audio, od 2 lat praktycznie zero problemów.. Wcześniej to było faktycznie niestabilne, kiepskie guano

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, 5maniek napisał:

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

"Brak cierpliwości w moim wieku" a wcześniej "słuchawki bluetooth podłączane do Node2". Ty na poważnie czy jajeczka se robisz ? ??

Edytowane przez Tomas20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Tomas20 napisał:

"Brak cierpliwości w moim wieku" a wcześniej "słuchawki bluetooth podłączane do Node2". Ty na poważnie czy jajeczka se robisz ? ??

Wskaż niespójność - wyjaśnę. 

Edytowane przez 5maniek

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.11.2020 o 20:42, 5maniek napisał:

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

Przyznam ze jestem zaskoczony. U mnie jest oazą stabilności i ergonomii obsługi.

Z czym ma kolega takie problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że pierwsze koty za płoty. Jestem mało techniczny i słabo radzę sobie z komputerem. Powinienem łączyć się pierwszy raz kablem a zrobiłem to przez WiFi. Potem nie umiałem skutecznie połączyć słuchawek. Wczoraj po raz pierwszy zagrało płynnie, bez wieszania. Teraz mogę słuchać i mieć komfort - mam nadzieję. 

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam także node bluesound 2i z zasilaczem liniowym allo shanti. Włożyłem inny kabel zasilający do allo i łoł - usłyszałem różnicę, a to tylko kabel Yarbo 1100 z wtykami na rodzie Viborga, który sobie skleciłem sam. Do tej pory był standardowy kabel. Taki Tidal hifi już całkiem fajnie gra teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.