Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
xavian

Witam

Dzisiaj zaktualizowałem odtwarzacz/aplikację BluOS Controller (Bluesound Node 2) do wersji 3.12.0. i nie mogę wyłączyć odtwarzacza. Zawsze wyłączałem odtwarzacz przytrzymując podświetlony klawisz play/pausa przez 5 sekund. Teraz tą metodę nie go wyłączyć. Czy macie podobny problem? Jak wyłączyć odtwarzacz? Cały czas jest podświetlony a z tyłu mruga pomarańczowa dyskoteka.

Wojtek

Link to post
Share on other sites

Odtwarza normalnie. Co Ci informatycy zrobili a tą aplikacją? W nocy dostanę szały z tym mruganiem z tyłu. Ja mam aplikację zainstalowaną w laptopie z Windowsem. Mam w laptopie poprzednie, starsze wersje BluOS Contreller. Ciekawe jak zainstaluje poprzednią wersję, czy nic nie "pochrzanię" i czy wróci możliwość wyłączania.

Link to post
Share on other sites

No właśnie, co oni odwalili w tym momencie. Jaki cel ma brak możliwości wyłączenia urządzenia ? Gdzie ta propagowana ekologia ? Grzeje się to niemiłosiernie. Może zapłacą moje rachunki za prąd ?😉

Edited by Tomas20
Link to post
Share on other sites

Funkcja wyłączenia, tak powszechnie przez nas lubiana przez nas, z tego co się orientuję, nigdy nie była wykazywana przez producenta.

Możliwe, że tak jak przypadkiem im zafunkcjonowała, tak przypadkiem przestała działać ?

Tomas 20 - czy faktycznie bardziej Ci się teraz grzeje odtwarzacz ? bo ja nie mogę tego stwierdzić, bo używam zewnętrznego zasilacza liniowego.

Link to post
Share on other sites

Brak możliwości wyłączenia urządzenia (posiadam Bluesound Node 2). Żeby nie mieć mrugającego z tyłu odtwarzacza światła musiałem odłączyć kabel LAN, korzystać z wifi a w aplikacji sterującej wyłączyłem niebieskie podświetlenie. Aplikację BluOS Controller mam zainstalowaną w laptopie z Windowsem, mam też pobraną poprzednia wersje - obecnie 3.12.0. - ale boję się jej zainstalować żeby czegoś nie popsuć.

Link to post
Share on other sites

Poczytaj temat o zasilaniu do Node2i, jego elektronika potrzebuje do pracy prądu 0,6A przy napięciu 5V. Oczywiście oryginalny Node2i bez modyfikacji jest zasilany z sieci 230V ale przez wbudowany zasilacz impulsowy, który nie ma tak dużego zapotrzebowania na prąd jak zasilacz liniowy.

Edited by Franz-007
Link to post
Share on other sites

Witam, 2 tygodni po zakupie Node 2i. 

Odtwarzacz kupiony jako uzupełnienie kina domowego po dłuższym przeglądaniu opinii, z racji na to wybrałem podłączenie ethernetowe do sieci.

Mam problemy z konfiguracją. 

Node podłączony do amplitunera Sony STR-DN860 analogowo, wpięty do sieci po kablu do internetu od UPC. Apka w smartfonie widzi odtwarzacz, dzięki niej ustawiono presetsy (radio internetowe po tunelin, dostęp do Deezera). Apka na laptopie nie widzi Noda zupełnie, brak możliwości odtwarzania muzyki sieciowej z dysku laptopa czy też z innych źródeł sieciowych za jego pośrednictwem. Apka Bluesound na laptopie nie widzi sieci wifi za pomocą której laptop jest podłączony do sieci (od UPC). To wszystko jest dość sporą niedogodnością, jednak są i większe: przełączanie się pomiędzy ustawionymi jako ulubione stacjami internetowymi - czas oczekiwania średni 30 sekund (nawet do 1 minuty), podobnie przerwy pomiędzy utworami przy odtwarzaniu albumów z Deezera - niezależnie od tego, czy przez apkę, czy też dokupionego pilota RC1. Przejrzałem dostępne na sieci materiały na stronie Bluesounda, brak rozwiązania. Problem zgłoszony do serwisu Bluesound (brak odzewu) i UPC (informacja o przeprowadzeniu prac sieciowych na adresie, po ich zakończeniu brak postępów). Prędkość sieci po UPC (realna): ok 190 Mb/s (deklarowana 300), ping 14.

Bardzo proszę o sugestie. 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 27.10.2020 o 10:50, t_stec napisał:

Apka na laptopie nie widzi Noda zupełnie, brak możliwości odtwarzania muzyki sieciowej z dysku laptopa czy też z innych źródeł sieciowych za jego pośrednictwem. Apka Bluesound na laptopie nie widzi sieci wifi za pomocą której laptop jest podłączony do sieci (od UPC). To wszystko jest dość sporą niedogodnością, jednak są i większe: przełączanie się pomiędzy ustawionymi jako ulubione stacjami internetowymi - czas oczekiwania średni 30 sekund (nawet do 1 minuty), podobnie przerwy pomiędzy utworami przy odtwarzaniu albumów z Deezera - niezależnie od tego, czy przez apkę, czy też dokupionego pilota RC1. Przejrzałem dostępne na sieci materiały na stronie Bluesounda, brak rozwiązania. Problem zgłoszony do serwisu Bluesound (brak odzewu) i UPC (informacja o przeprowadzeniu prac sieciowych na adresie, po ich zakończeniu brak postępów). Prędkość sieci po UPC (realna): ok 190 Mb/s (deklarowana 300), ping 14.

Bardzo proszę o sugestie. 

 

 

 

Windows 10 nie ma teraz ustawionego domyślnie "udostępniania plików i drukarek".  To może być problem. Trzeba ustawić ręcznie.

Co do opóźnień przy przełączaniu, pomimo, że masz szybki internet, spróbuj udostępnić internet np. z komórki i sprawdź czy to coś zmienia.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, mojave napisał:

Windows 10 nie ma teraz ustawionego domyślnie "udostępniania plików i drukarek".  To może być problem. Trzeba ustawić ręcznie.

Co do opóźnień przy przełączaniu, pomimo, że masz szybki internet, spróbuj udostępnić internet np. z komórki i sprawdź czy to coś zmienia.

Dzięki, w Windowskach oczywiście wyszukałem i połączyłem lapka z Nodem ręcznie już wcześniej, problemem jest to, że aplikacja w laptopie nie widzi ustawionych presetów, nie daje się ich ustawić ponownie, wyszukiwanie stacji radiowych za każdym razem ręcznie od początku. 

Spróbuję wieczorem podłączyć Noda z komórki i poinformuję o rezulttach.

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, t_stec napisał:

Dzięki, w Windowskach oczywiście wyszukałem i połączyłem lapka z Nodem ręcznie już wcześniej, problemem jest to, że aplikacja w laptopie nie widzi ustawionych presetów, nie daje się ich ustawić ponownie, wyszukiwanie stacji radiowych za każdym razem ręcznie od początku. 

Spróbuję wieczorem podłączyć Noda z komórki i poinformuję o rezultatach.

Próbowałem podłączyć Noda do udostępnionego internetu z sieci komórkowej - błąd łączenia, Nod nie widzi żadnej sieci po odłączeniu od kabla internetowego, brak możliwości konfiguracji za pomocą apki z komórki lub komputera.   Po dołączeniu urządzenia od zasilania i ponownym podłączeniu internetu kablowego - bez zmian (przerwa między utworami albumu live z Deezera - 46-48 sekund). 

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, t_stec napisał:

Próbowałem podłączyć Noda do udostępnionego internetu z sieci komórkowej - błąd łączenia, Nod nie widzi żadnej sieci po odłączeniu od kabla internetowego, brak możliwości konfiguracji za pomocą apki z komórki lub komputera.   Po dołączeniu urządzenia od zasilania i ponownym podłączeniu internetu kablowego - bez zmian (przerwa między utworami albumu live z Deezera - 46-48 sekund). 

Też miałem problem z konfiguracją połączenia Wifi, gdy było połączenie po kablu. Chyba rozwiązałem to wchodząc w ustawienia -> Odtwarzacz -> WiFi. 

W ostateczności reset do ustawień fabrycznych.

Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.