Jump to content
IGNORED

Damian ze wzmacniaczem do kompa

bww

Recommended Posts

Witam!

Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość podłączenia gramofonu ze wzmacniaczem tak, aby dzwięk z komputera był słyszalny w kolumnach podłączonych do gramofonu. Parametry/nazwa gramofonu i wzmacniacza: FONICA - 1100, WG - 1100 fs. Zupełnie nie znam się na tych sprawach, dlatego bardzo proszę o wyrozumiałość i szczegółową pomoc.

Z góry dziękuję...

P.S. Czy wie ktoś czy można gdzieś w internecie dostać igłę mf-100/102/104?

Pozdrawiam

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Guest G.Mark

(Konto usunięte)

Pomiędzy wyjście gramofonu a wejście liniowe karty muzycznej, należy włączyć przedwzmacniacz z korekcją RIAA.

Wkładki lub same igły kupisz np. na Allegro.

GM

Guest G.Mark

(Konto usunięte)

Zapomnij co napisałem o przedwzmacniaczu. Ten gramofon powinien mieć wyjście do nagrywania na magnetofon. To wyjście przez odpowiednią przejściówkę DIN/Mini jack, trzeba podłączyć do wejścia liniowego. Info o igłach jest OK.

GM

Nie wiem czy dobrze odebralem intencje kolegi bww, ale jemu chyba chodzilo o cos innego. Jak rozumiem Daniel ma wlasny, wbudowany wzmacniacz i do tego wzmacniacza podpiete sa kolumny, a komputer ma byc drugim zrodlem sygnalu w tym systemie, czy tak?

Hidden Content

Dokladnie tak :) Do wzmacniacza wbudowanego w gramofon sa podpiete 2 kolumny. Narazie jest mozliwe tylko sluchanie czarnych plyt (chociaz tez nie do konca, poniewaz nie mam igly). Chcialbym aby kolumny odbieraly sygnal przekazywany przez karte dzwiekowa. W gramofonie/wzmacniaczu mam wejscie, gdzie narysowany jest tak jakby telewizor (prostokat z V na gorze), czy tam mozna bedzie podlaczyc ten kabel? czy moze jest jakies inne rozwiazanie? Dziekuje za pomoc :)

a co do igly... to na allegro jest za 46zl :( moze zna ktos jakis tanszy sposob zdobycia owej czesci?

pozdrawiam

Hidden Content