Skocz do zawartości
IGNORED

Początek przygody z kinem domowym - budżet 2,5tys


Dziaadzia

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

Zacznę od tego, że jestem kompletnie zielony w temacie, a zależy mi na tym żeby dokonać w miarę rozsądnego wyboru i nie żałować wydanych pieniędzy, głowa mi paruje i widzę, że bez pomocy osób obeznanych istnieje duża szansa, że po prostu nadzieje się na minę :) Tak więc, planuje zakup kina domowego w kwocie max 2,5 tys ( wiem, ze to raczej niewiele, ale nie przeskoczę tego ) TV jest aktualnie podpięty pod zestaw głośników 2.1 firmy MANTA... tak więc jest to dla mnie początek przygody :)

 

- pokój 5m x 7m ( TV znajduje się dłuższej ścianie )

- przeznaczenie : muzyka 40% filmy 30% TV 30%

- muzyka : muzyka elektroniczna, house, rnb - lubie basik

- podłączenie do TV 47 cali Samsunga

 

Szukam kina w układzie ampli + 2 kolumny frontowe i centralny ( suba moze dokupie pozniej ) , sprzęt który zwrócił moją uwagę ze względu na cenę i dość przyzwoite opinie to

 

Amplituner :

 

denon avr-x1100w - zależy mi na połączeniu bezprzewodowym ( dlna oraz bluetooth )

 

Kolumny :

 

czytałem lepsze i gorsze ( z przewagą lepszych ) opinie na temat kolumn TAGA TAV-606v3

 

Pytanie - Jest źle ? mozna lepiej ? Doradzcie, z góry wielki dzięki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określenie lepiej jest względne i zalezy od naszych preferencji i niestety od zasobności portfela. Wiadomo, im grubszy tym będzie lepiej. Będzie więcej muzyki a i salon dość duży i niestety nie obędzie się bez odsłuchu. Tam na własne uszy ocenisz grę Taga 606.