Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  356 członków

Tidal Klub
IGNORED

Klub Tidal


Gość aqs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, też mnie ten temat interesuje. A jak się wysyła playlistę z Tidala i otwiera w innym koncie? Nie mogę tego namierzyć w apce

Udostępnij playlist (używam iPhone) tak rok temu znajomy przesłał mi urodzinową playliste ze swojego konta, teraz nie mogę sprawdzić ale wtedy poszło

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też przesłać dźwięk systemowy z Androida (w tym także z aplikacji Tidal) za pomocą apki "AllStream". Ale konieczny jest do tego root Androida. Dla mnie ta aplikacja jest mało przydatna, mogę przesłać dźwięk do smart TV ale nie do Stream Magic 6. Natomiast świetnie sprawdza się BubbleUPnP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra playlisty idzie wysłać a jak z ulubionymi utworami bo w tidal nie idzie ich zaznaczyc wszystkich tylko pojedynczo.

 

Uzywam też BubbleUPnP z komorki i przesyłam na tableta tylko wersja darmowa działa 30 min nie wiem czy jak kupie licencje czy bedzie ona na dwa konta bo jedno musi byc na tablecie a drugie na smartfonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest szeroko omawiany w internecie. Tutaj masz podpowiedź:

https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en

Jeśli problem masz w telefonie i CA SM6 to zmień ustawienia w routerze. Ponieważ u mnie miałem problem z odbiorem Tidala przez NAS Synology a na tablecie i smartfonie było w porządku, to zmieniłem ustawienia tylko w NAS.

Edytowane przez marek.pap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Tidala od pewnego czasu są kłopoty z poprawnym odtwarzaniem, jeśli nie korzysta się z serwerów DNS Googla. Ten podany wcześniej link z rozwiązaniem problemu jest przesłany przez serwis Tidala w odpowiedzi na zapytania użytkowników.

 

Dodam jeszcze, że kłopoty z odbiorem wystąpiły w tym samym czasie u wielu użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stereo i Kolorowo - Underground

Mój blog i recenzje różnych urządzeń audio-stereo: stereoikolorowo.blogspot.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zależy od sprzętu, tylko z jakiego serwera DNS korzystamy. Obecnie nie wszystkie chcą współpracować z Tidalem, lub na odwrót. Problem poruszany na tych wątkach:

http://www.audiostereo.pl/klopoty-tidalem-przez-bluos_138675.html

http://www.audiostereo.pl/cxn-cambridge-audio-po-aktualizacji-tidal_138652.html

https://forum.audio.com.pl/topic/49983-tidal-nie-dzia%C5%82a-help/?page=1

Ciekawi mnie co jest tego przyczyną? Czy w Tidalu coś zmieniono, czy zmiana jest poza nim (np. w infrastrukturze sieci internetowej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem to pytanie poprzez stronę support.tidal.com Udzielono mi odpowiedzi, z której kompletnie nic nie wynika. Problem przekazano do działu technicznego, gdzie zajmą się nim. Obiecują, że postarają się rozwiązać go w możliwie jak najkrótszym czasie. jednym słowem takie Bla, bla, bla. Na pytanie, czy mam zaprzestać opłacania abonamentu, cisza.... Nie dziwię się, bo odpowiedź jak sądzę została wygenerowana automatycznie. bez zagłębiania się przez jakąkolwiek żywą osobę w treść. W każdym razie jeśli do końca miesiąca nie doczekam się rozwiązania problemu, daję sobie spokój z tym badziewiem o nazwie TIDAL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmien operatora lub player jezeli sprzetowy. Tidala bez problemu slucham po kilka godzin dziennie naczterech roznych platformach i jedyne problemy sa w miejscach gdzie nie ma zasiegu, BTS jest przeciazony lub jest na dwie kreski w 3G. Wtedy w zasadzie zaden streaming nie dziala, ale to nie wina Tidala ale dostepu do Internetu. Tidal jest OK.

W momencie jak Ci ginie Tidal zrob sobie z Windows tracert 8.8.8.8, zwrot pokaze Ci gdzie masz straty lub wysokie czasy odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Pewnie bym tak zrobił, gdyby to tylko mi zrobili taką niespodziankę. Co ciekawe, w trakcie korespondencji ze wsparciem technicznym serwisu, potwierdzili, że problem jest im znany i pracują nad jego rozwiązaniem. Tak więc nie będę się bił w piersi (na pewno nie moje własne) niech cierpią. Choćby moralnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba rozwiązałem problem TIDALA. Receptą okazała się wymiana routera

 

Nowy router prawdopodobnie korzysta z innych serwerów DNS niż poprzedni. A problem Tidala ciągle nie rozwiązany. Dalej nie wiadomo, dlaczego w niektórych konfiguracjach sprzętowych nie chce grać bez zmiany ustawień serwera DNS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ipv6 jest najnowszym protokołem, który oferuje zwiększenie przestrzeni dostępnych adresów, ale także uwierzytelniania. Starszy i ten nowszy dosyć mocno różnią się strukturą. Widocznie zaszły jakieś zmiany po stronie serwisu i stąd IPv6 jest wymagany, do stabilnej pracy.

 

Dodam, że ja nie miałem nigdy kłopotów z połączeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.