Skocz do zawartości
IGNORED

monitory wszechczasów,TOP 20


octavarium

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Moontan napisał:

Dziwni sa ci wszyscy recenzenci .....zawsze miałem wrażenie, że eksperci od dźwięku nigdy nie powinni zapuszczać się na żadne terytorium językowe,

Ponieważ muzyka, więc także i dżwięk, jest sztuką abstrakcyjną, więc żeby tę abstrakcję w jakikolwiek sposób opisać, zapożycza się słownictwo i nomenklaturę z wielu innych dziedzin. Trafnie ujęte metafory, porównania i skojarzenia w sztuce abstrakcyjnej jaką jest muzyka są wynikiem świadomości, dojrzałości i profesjonalizmu. Po takich wpisach, to raczej jestem pełen wątpliwości w jakiekolwiek doświadczenie w obcowaniu z muzyką live, a jak już, to muszą to być bardzo złe doświadczenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zibii napisał:

Sovereign

To jak w końcu z tymi twoimi kolumnami jest dostawiałeś sam horny średnio wysokotonowe czy tak było w orginale? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, soundchaser napisał:

A te po bokach to Adamy S4X-H?

Wszystko ATC

 

Studio Deadmau5 (label mau5strap)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Moontan napisał:

Dziwni sa ci wszyscy recenzenci .....zawsze miałem wrażenie, że eksperci od dźwięku nigdy nie powinni zapuszczać się na żadne terytorium językowe, którego nie można zastosować do muzyki na żywo. Muzyka na żywo nie jest przestrzenna, płyty są. Muzyka na żywo nie ma dostrzegalnej sceny dźwiękowej. Muzyka na żywo nie jest stereo ani quadro. Kiedy patrzysz na to, jest przed tobą. Kiedy się odwrócisz ... Muzyka na żywo nie jest przezroczysta, nagrania są. Dobry lub zły bas to domena odtwarzanej muzyki, a nie na żywo. Muzyka na żywo nie ma złego wyczucia czasu.  Muzyka na żywo nigdy nie jest bardziej lub mniej szczegółowa ani płynna. Nigdy nie można powiedzieć, że jest nijaka. Muzyka na żywo jest właśnie taka. Muzyka na żywo może być złą muzyką, muzycy mogą grac roznie, mogą być powolni, napaleni lub głupi, ale dźwięk muzyki na żywo zawsze jest taki, jaki jest. Nawet to krzyczy na ciebie. Nawet jeśli jest banalne .Większość muzyki na żywo dąży do basu z jedną nutą bo tak latwiej o kontrole.

Są kolumny  dla audiofila, który ceni precyzję obrazowania lub oczywistą przezroczystość. Są kolumny  dla maniaków mocy .. Są kolumnu do przeswitlania nagran ....do poprawek.

Ale najlepsze to takie ktore nie zwracają na siebie uwagi i bardzo  to cenne.  Najlepszy dla mnie głośnik to ten, który sprawia, że muzyka jest żywa i ekscytująca i nic więcej. 

 

Cos w tym jest. Bardzo "odswiezajace spojrzenie" i bardzo mi sie podoba.

Nie moge sobie wyobrazic bym podszedl do basity i powiedzial mu, ze ma zmienic instrument albo ustawienie, bo mi sie jego brzmienie nie podoba. Jest jakie jest, -> live 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno temu przytoczylem ciekawy artykul na ten powyzszy temat. polecam

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, S0nic napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Godzinę temu, zibii napisał:

Sonic

Chyba niedoczekanie?.

Jak się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chicago napisał:

Po takich wpisach, to raczej jestem pełen wątpliwości w jakiekolwiek doświadczenie w obcowaniu z muzyką live, a jak już, to muszą to być bardzo złe doświadczenia.

Ale niestety Kolega Moontan ma wiele racji. Ty masz inne zdanie na temat muzyki live, bo masz wzorowe doświadczenia, które wielokrotnie opisywałeś. Koncerty, na których byłeś charakteryzowały się znakomitym brzmieniem, sale - świetną akustyką, w dodatku muzyka jazzowa w trio, czy kwartecie grana w kameralnych salach to co coś zupełnie innego niż rock w dużych i źle nagłośnionych najczęściej.
Ja w życiu byłem na wielu koncertach, ale takie, które zachwyciły mnie swoim brzmieniem mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zibii napisał:

Sovereign

To jak w końcu z tymi twoimi kolumnami jest dostawiałeś sam horny średnio wysokotonowe czy tak było w orginale? 

Nie można tak jak napisałeś - nie mogą być same grube aluminiowe horny. Horny muszą być w komplecie z metalowymi lensami typu folded-plate / serpentine-type : 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - tak jak zostało zaprojektowane na początku 50-tych lat XX wieku. Lensy muszą być zabudowane od strony hornów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Sovereign
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sovereign mi chodzi jak to wszystko jest zgrane częstotliwościowo i fazowo czy zwrotnica jest jakaś dedykowana do tego zestawu czy zaprojektowana przez jakiegoś guru? Czy te wszystkie elementy są dostępne jak by ktoś chciał sobie złożyć?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JBL i zgranie fazowe = :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 

Żartujesz co? Te kolumny grają ale lepiej nie patrzeć na pomiary.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, soundchaser napisał:

Ale niestety Kolega Moontan ma wiele racji. Ty masz inne zdanie na temat muzyki live, bo masz wzorowe doświadczenia, które wielokrotnie opisywałeś. Koncerty, na których byłeś charakteryzowały się znakomitym brzmieniem, sale - świetną akustyką, w dodatku muzyka jazzowa w trio, czy kwartecie grana w kameralnych salach to co coś zupełnie innego niż rock w dużych i źle nagłośnionych najczęściej.
Ja w życiu byłem na wielu koncertach, ale takie, które zachwyciły mnie swoim brzmieniem mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.

Nie zawsze, ale to nie o to chodzi. Chodzi o to, że faktycznie czasami bas idzie jednym akordem i jego pochodną - to jest celowe i zamierzone. Tak się dzieje w modalu, jeżeli rozumiesz Sound o czym mówię.

Pozdrawiam serdecznie ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek of Top 20 Stand Monitors Ever padł jak John Wyszniewsky. Dodam tylko, że przeważnie to co się dzieje w realu, można odczaytać na płycie - oczywiście z założeniem i zachowaniem 'właściwych' proporcji pomiędzy audio, a tym co się dzieje live. Sound z 'Just One Night' EC nie wziął się znikąd...??? Jeżeli chodzi o sound filharmonii z płyty i audio, a tym co się słyszy i widzi live, to... ??? Nie będę komentował wypowiedzi kolegów, ponieważ każdy słyszy co słyszy. Generalnie ludzie żle słyszą - oczywiście oprócz tych, co się zawodowo i profesjonalnie zajmują muzyką. Oczywiście są wyjątki, jak zawsze i jak wszędzie, które w sumie łatwo zweryfikować ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Chicago napisał:

Tak się dzieje w modalu, jeżeli rozumiesz Sound o czym mówię.

Pewnie, że rozumiem. Nie rozumiem tylko bełkotu niektórych technicznych. ?
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATC nie sprzedaje już swoich przetworników, więc nie możesz sobie zrobić kopii


Chyba są sposoby na kupienie. To świeży projekt:


Do tego jest ciekawie kto "dłubie" swoje kolumienki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, soundchaser napisał:

muzyka jazzowa w trio, czy kwartecie grana w kameralnych salach to co coś zupełnie innego niż rock w dużych i źle nagłośnionych najczęściej.
Ja w życiu byłem na wielu koncertach, ale takie, które zachwyciły mnie swoim brzmieniem mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.

OK. Rozumiem. Ja natomiast pamiętam jak najlepiej brzmieniowo każdy duży rockowy koncert w House of Blues, Chicago Theater, Opera House, Rosemont Theater i w wielu innych miejscach, included Budgie, Slade i Nazareth w opolskim amfiteatrze. Owszem, koncert Johna Mayalla w Hali Ludowej do siatkówki i wystawy psów był nieporozumieniem. Natomiast wczesne TSA, tak pod koniec lat siedemdziesiątych, bez wokalu, z lokalnych miejsc... zawsze brzmieli rasowo i profesjonalnie. To samo Kasa Chorych - koncert, który ja pamiętam, na kinowej, bardzo dobrej akustycznie scenie, należał do wybitnych. Ale SBB i Locomotiv GT z sali kinowej w ... ??? Chyba nie wspominam dobrze brzmieniowo...??? Tak jakoś to wszystko mózg mój zakodował, ale oczywiście mogę się mylić.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Chicago napisał:

Większych bzdur chyba nie można wymyślić.

A ja uważam, że kolega Moontan ma sporo racji.

Żaden sprzęt audio nie odda w 100% muzyki na żywo. Zresztą w mojej ocenie - nie po to on jest. Oczywiście ważna jest jakość odtwarzania, ale dla każdego z nas inaczej jest postrzegana.

Z drugiej strony ja nie mógłbym tak analitycznie oceniać sprzętu, jak robi to np. kolega Gerard. Bo nie ma sprzętu, który wszystko i każdy dźwięk zagra lepiej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ivan Nikitin napisał:

 


Chyba są sposoby na kupienie. To świeży projekt:

 

 

 


Do tego jest ciekawie kto "dłubie" swoje kolumienki.

 

Na nowych czy używanych przetwornikach?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Sovereign napisał:

Nie można tak jak napisałeś - nie mogą być same grube aluminiowe horny. Horny muszą być w komplecie z metalowymi lensami typu folded-plate / serpentine-type : 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - tak jak zostało zaprojektowane na początku 50-tych lat XX wieku. Lensy muszą być zabudowane od strony hornów.

Czekaj, czekaj, to jak to jest?  Śmiejesz się z przeróbek, DIY, kolumn robionych na zamówienie a sam takie masz ? ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, S0nic napisał:

Na nowych czy używanych przetwornikach?

Nie pisze. Wyglądają na świeże.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, soundchaser napisał:

rock w dużych i źle nagłośnionych najczęściej.

W przypadkunagłaśnianych koncertów, czy t rockowych, popowych czy innych, nie ma mowy o brzmieniu live. Może być mowa jedynie o graniu live. De facto brzmienie live bywa spotykane jedynie w przypadku nienagłaśnianych występów składów czysto akustycznych. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Ivan Nikitin napisał:

Nie pisze. Wyglądają na świeże.

? pewnie jakieś używane

Mam na mailu info z ATC, że nie sprzedają juz przetworników. Ostatnie jakie jeszcze były dostępne to niskotonowce a teraz już nie ma nic.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, McGyver napisał:

W przypadkunagłaśnianych koncertów, czy t rockowych, popowych czy innych, nie ma mowy o brzmieniu live. Może być mowa jedynie o graniu live. De facto brzmienie live bywa spotykane jedynie w przypadku nienagłaśnianych występów składów czysto akustycznych.

Brzmienie akustyczne, to także i wzmacniacze do kontrabasów, basów i jazzowych gitar. Zawsze mówimy o brzmieniu live, i to czy koncert jest nagłośnony czy nie, to akurat nie ma większego znaczenia. Znaczenie ma jak ten koncert jest nagłośnony. O ile w małych kameralnych miejscach można teoretycznie grać bez nagłośnienia, to w przypadku już nieco większych miejsc jest to niemalże niemożliwe - i nie mówię tutaj o jakichś wielkich salach czy też otwartych przestrzeniach, tylko trochę większych miejscach niż te malutkie i kameralne. W jednym z najsłynniejszych obecnie miejsc w NYC, w knajpie Smalls albo Cornelia Cafe, które wielkością przypominają kiosk Ruchu, też się gra z lekkim prądem. Weżmy dla przykładu duże rzeczy jak filharmonia - to są duże koncerty i co? Nie ma mowy o brzmieniu live? Nawet płyty wydawane przez poszczególne filharmonie mają przydomek jako 'live' - CSO Live, LSO Live... itd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, S0nic napisał:

Czekaj, czekaj, to jak to jest?  Śmiejesz się z przeróbek, DIY, kolumn robionych na zamówienie a sam takie masz ? ?

No czego nie rozumiesz?

Mam kolumny z których powywalałem wszystkie głośniki, powkładałem inne, z trzydrożnych zrobiłem czterodrożne, dokoptowałem do tego zwrotnice. I gra. Za wzór stawiam firmę, która nie produkuje sama swoich głośników, tylko odrestaurowuje i przerabia inne konstrukcje. Ale generalnie brzydzę sie dłubaczami, DIy i ludźmi którzy takowe konstrukcje próbuja tworzyć, bo to niemiłe buce są...

No czego nie rozumiesz? Przecież wywód jest logiczny, co potwierdzają lajki expertów pod postami Pana Sovereign ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piękny Stefan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granie live to nie zawsze to samo co brzmienie live, i o tym piszę. Nie piszę że nagłaśniane koncerty są złe. Piszę, że nie można takich nagłaśnianych koncertów traktować jako wzroców brzmienia live. Bo się potem wypisuje takie głupoty jak "muzyka na żywo nie jest przestrzenna", "muzyka na żywo nie ma sceny dźwiękowej", czy że "w muzyce na żywo bas zwykle gra na jedną nutę". 

2 minuty temu, Piękny Stefan napisał:

brzydzę sie dłubaczami, DIy i ludźmi, takowe konstrukcje próbuja tworzyć, bo to niemiłe buce są...

Ludzie którzy brzydzą się innymi ludźmi, i którzy wrzucają całe grupy innych ludzi do jednego wora z etykietką "niemiłe buce" sami są niemiłymi bucami. I z mojej strony to nie jest żadna inwektywa, tylko proste stwierdzenie faktu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Piękny Stefan napisał:

No czego nie rozumiesz?

Mam kolumny z których powywalałem wszystkie głośniki, powkładałem inne, z trzydrożnych zrobiłem czterodrożne, dokoptowałem do tego zwrotnice. I gra. Za wzór stawiam firmę, która nie produkuje sama swoich głośników, tylko odrestaurowuje i przerabia inne konstrukcje. Ale generalnie brzydzę sie dłubaczami, DIy i ludźmi, takowe konstrukcje próbuja tworzyć, bo to niemiłe buce są...

No czego nie rozumiesz? Przecież wywód jest logiczny, co potwierdzają lajki expertów pod postami Pana Sovereign ?

Cała zabawa polega na tym, że czekamy, aż sovek odpisze na mojego posta ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, McGyver napisał:

Granie live to nie zawsze to samo co brzmienie live, i o tym piszę. Nie piszę że nagłaśniane koncerty są złe. Piszę, że nie można takich nagłaśnianych koncertów traktować jako wzroców brzmienia live. Bo się potem wypisuje takie głupoty jak "muzyka na żywo nie jest przestrzenna", "muzyka na żywo nie ma sceny dźwiękowej", czy że "w muzyce na żywo bas zwykle gra na jedną nutę". 

Czyli masło to nie masło, ale masło. Co to znaczy granie live, a co to znaczy brzmienie live? Rozumiem, że sesja nagraniowa w studio, to nie live, ale jednak live - zakładając, że mamy do czyniena z profesjonalnym zespołem jazzowym. Ten sam zespól na koncercie, obojętnie czy w Green MIll, czy w Constellation czy Hungry Brain, to ten sam zespól i tak samo z brzmieniem live, tylko w innym miejscu. Gitara el-akustyczna brzmiąca bez wzmacniacza, to brzmienie live, natomiast ta sama gitara włączona do wzmacniacza, to też brzmienie live. Wszystko co żywy organizm wykonuje na swoim instrumencie, to brzmienie live - na żywo. Jak usłyszysz śpiew ptaków, to można mówić o brzmieniu live, natomiast jak nagrasz ptaka i jego śpiewy i to odtworzysz, to już raczej nie będzie miało charakteru brzmienia live. A z nagłośnionymi wzorcami to też bym nie przeginał - płytę EC 'Just One Night', jako nagłośniony koncert, spokojnie można potraktować jako wzorzec brzmienia - brzmienia live.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Chicago napisał:

Czyli masło to nie masło, ale masło.

Czytasz między wierszami. Tego nie twierdziłem. 

 

1 minutę temu, Chicago napisał:

Co to znaczy granie live, a co to znaczy brzmienie live?

Pisałem o tym wyraźnie już dwa razy. Wygląda na to że jednak co niektórym nie wystarczy. Tymczasem to bardzo proste. 
Granie live, to granie nie do nagrania, tylko dla publiczności. Może mu towarzyszyć brzmienie live jeżeli publiczność słyszy nienagłośnione instrumenty. 
Jeżeli natomiast publiczność słyszy dźwięk z nagłośnienia a nie z instrumentów, to mamy granie live bez brzmienia live. 
Nie twierdzę że to źle. Twierdzę jedynie że takiego przypadku nie można traktować jako wzorca brzmienia live.
Banalne, nie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 29

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.