Jump to content
IGNORED

Jak połączyć YAMAHA CRX-N560D z komputerem?

paula

Recommended Posts

Jestem technicznym amatorem. Mam nowiutkę wieżę CRX-N560D, podłączona już do sieci domowej. Chciałam do niej przesyłać muzykę z komputera (macbook pro), ale jak to połączyć? Nie mam airplaya. Nie wiem, czy ta funkcja nie działa czasem tylko na PCetach (w instrukcji opisany jest sposób przesyłania bezprzewodowo muzyki z Windows Media Player)? Z Maca chyba też powinno dać radę? Na Itunes nie widzę takich opcji, może jakiś inny odtwarzacz?

Ostatecznie zgram muzykę na ipada, który chyba bez problemu się podłączy, ale kilkaset GB tego mam.

I jeszcze jedno pytanie: wieża ma wejście usb. Czy da radę do niej podłączyć przez USB duży dysk zewnętrzny czy raczej to tylko do niewielkich pendrive'ów? W instrukcji zastrzegają, że użytkownik na własną odpowiedzialność podłącza pendrive'a...

Małe sprostowanie, bo napisałam trochę bzdur, chodzi oczywiście o Yamahę Pianoforte MCR-N560D. CRX to jego sieciowy odbiornik.

Udało mi się połączyć z nim ipada przez airplaya. Problem mam tylko z ipadem, bo za każdym razem muszę go resetować, żeby pokazała się usługa airplay;(

Połączyłam też po wielu bojach stary komputer z windows XP za pomocą foobar2000 + wtyczka upnp. Wolałabym jednak nie mnożyć bytów bez potrzeby - nie chcę zagracać mieszkania kilkoma komputerami. Wciąż najbardziej zależy mi na streamowaniu z Macbooka...

Jestem technicznym amatorem. Mam nowiutkę wieżę CRX-N560D, podłączona już do sieci domowej. Chciałam do niej przesyłać muzykę z komputera (macbook pro), ale jak to połączyć? Nie mam airplaya. Nie wiem, czy ta funkcja nie działa czasem tylko na PCetach (w instrukcji opisany jest sposób przesyłania bezprzewodowo muzyki z Windows Media Player)? Z Maca chyba też powinno dać radę? Na Itunes nie widzę takich opcji, może jakiś inny odtwarzacz?

Ostatecznie zgram muzykę na ipada, który chyba bez problemu się podłączy, ale kilkaset GB tego mam.