Skocz do zawartości
IGNORED

Cav a 12 wymiana lamp

blackromek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam wzmacniacz hybrydowy Cav a 12 w przedwzmacniaczy tego urządzenia siedzą 4 lampy chińskiej produkcji 6n11 , chciałem je wymienić na coś znacznie lepszego jakościowo i tu moja prośba o pomoc nie znam się na lampach i proszę o radę

https://www.audiostereo.pl/topic/122961-cav-a-12-wymiana-lamp/

To może dodam jeszcze jakiej muzyki słucham i jaki sprzęt towarzyszący więc tak muza to rock i ostry metal .Sprzęt towarzyszący to kolumny paradigmy studio 100 dać audio Gd nfb 28 + Pioneer 9700 + stream magic 6 + projekt 5.1 .Zmianą lamp chciałbym uzyskać polepszenie brzmienia

A co to znaczy polepszenie brzmienia?

Ogólnie pod pojęciem lepszej lampy rozumie się zwiększenie szczegółowości, detaliczności i blasku. Jeśli brakuje Ci dociążenia, nasycenia i dodania masy w środkowej części pasma, to wtedy "lepsze" może okazać się gorsze. Ponieważ słuchasz ciekawej muzyki, to napisz o poprawienie jakich cech chodzi. Ja mogę napisać, jak według mnie powinien brzmieć ciężki rock i power metal (to taki mniej ostry), ale z różnych powodów możemy mieć zupełnie inne oczekiwania. Umownie możesz odnieść się do basu / środka / góry. Być może zmiana w pożądanym kierunku jest niemożliwa z tym wzmacniaczem. Co nie znaczy, że sprawa jest przegrana.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.