Skocz do zawartości
IGNORED

Wybór amplitunera do Calestionów


mmateusz

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry,

 

jestem tu nowy i świeży, przyszedłem po pomoc. Generalnie to jeszcze jestem zielony, jeżeli chodzi o sprawy audio icon_smile.gif - nie krzyczcie!

 

W skrócie, do tej pory jechałem na wzmacniaczu Diory WS 442 + korektorze również Diory FS 402 + jakieś dwa no namowe głośniki. Jednakże, udało mi się kupić w dość przystępnej cenie zestaw głośników Calestion a dokładnie:

 

2x Calestion F30

2x Calestion F10

1x Subwoofer F35

 

próbowałem to podłączyć pod w/w konfiguracje ale nie za bardzo to gra, dźwięk jest zniekształcony, raz niski raz wysoki.

 

Pomyślałem, że to dobry moment na kupno nowego Amplitunera. Mam do wydania +/- 1500zł. Chciałbym podłączyć w/w głośniki żeby grały tak jak potrafią + mieć możliwość podłączenia gramofonu Unitra GS 438 (gramofon ma wbudowany kabel DIN5 stąd też potrzebny wzmacniacz z takim wejściem lub odpowiednika przejściówka na jacka/chince).

 

Przy wyborze amplitunera chciałbym abyście mieli na uwadze to, że F30 i F10 mają 4 wejścia na kable (2 HF i 2 LF). Potrzebowałbym dokładnej instrukcji, jaki amplituner wybrać, jakie kable kupić, jak to pospinać żeby wszytko miało ręce i nogi.

 

Liczę na Was!

 

Pozdrawiam,

 

Mateusz

 

 

PS. Co do innych rzeczy to chciałbym mięć możliwość podlączenia tego amplitunera do mac booka pro, po jacku 3,5mm, bluetoothie, wifi - czymkolwiek, identycznie sytuacja ma sie z PlayStation3

PS2. Myślałem o czymś takim:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) nada sie?

PS3. Jezeli to ma jakies znaczenie to mieszkam w kawalerce, ~25m^2

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza