Jump to content
IGNORED

bit rate pomocy

robertos75

Recommended Posts

To, że istnieje możliwość regulacji głośności nie oznacza automatycznie, że nie ma bitperfect.

I odwrotnie.

To, że nie działa regulacja głośności nie oznacza automatycznie, że jest bitperfect.

Chodzi mi o to, że regulacja głośności to tylko jeden z kilku elementów "w drodze" do uzyskania bitperfect.

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

A tak przy okazji dlaczego mediamonkey???? a nie np foobar2000??? i dlaczego WASAPI a nie ASIO4All

wydaje mi się że dzwięk z mediamonkey jest bardziej namacalny niż po foobarze,a i tak w foobarze nie mogę ustawić wtyczek wyjściowych asio,bo mam do wyboru asio i obok wtyczke która zainstalowała mi sie po wpięciu DACA ,no i jak włącze asio nie leci mi sygnał do daca.,MUSZĘ więc ominąć asio4all.A tak dopiero co zaczynam przygodę z pc audio i nie ogarniam jeszcze tematu.POZDRAWIAM

czytałem wiele opinii że mediamonkey brzmieniowo przebija foobara i też mi się tak wydaje,zobaczymy.

czytałem wiele opinii że mediamonkey brzmieniowo przebija foobara i też mi się tak wydaje,zobaczymy.

Jeżeli dwa odtwarzacze różnią się brzmieniem to może oznaczać tylko dwie rzeczy:

1. Jeden z nich nie jest bitperfect

albo

2. Obydwa nie są bitperfect

:)

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!

Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.