Skocz do zawartości
IGNORED

Stereo do salonu 35 m2 + otwarta kuchnią

mjsp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym prosić o pomoc w dobraniu kolumn do Cambridge Audio CXA80 + CXN. Pomieszczenie jak w tytule 35 m2 z niewielka ilością mebli.Jeżeli chodzi o rodzaj muzyki ,której słucham,to rożna ,zależy co wpadnie w ucho. Zależy mi na dobrym basie i kolumnach ,które swobodnie nagłośnia mój salon z odpowiednia jakością, Kolumny ,które mam na uwadze to dali zenor 7 ,ale jestem laikiem wiec nie wiem ,czy to dobrze dobrane podzespoły.Dziekuje pozdrawiam

Gość numik

(Konto usunięte)

jest wiele lepszych kolumn, w Twoim metrażu choćby Chario Delphinus z giełdy hifi za ok. 2800 do wzięcia, Pylon Sapphire 25 lub 23, Akkus F2, chyba nawet STX Electrino 250 są lepsze od Z7, Audio Academy Hyperion, Dynaudio używane, no możliwości jest muuuultuuuuum

jest wiele lepszych kolumn, w Twoim metrażu choćby Chario Delphinus z giełdy hifi za ok. 2800 do wzięcia, Pylon Sapphire 25 lub 23, Akkus F2, chyba nawet STX Electrino 250 są lepsze od Z7, Audio Academy Hyperion, Dynaudio używane, no możliwości jest muuuultuuuuum

Tym razem w 100% się zgadzam :P

Gość numik

(Konto usunięte)

Tym razem w 100% się zgadzam :P

doczekałem się tej chwili :), chciałbym podziękować trenerowi, rodzinie, dziewczynie...... ;p;p;p;p;p :D :), wzruszyłem się ;p;p;p;p;p;p;p;p

Witaj,

posiadasz bardzo dobrą elektronikę, myślę że warto pomyśleć o lepszych klasowo kolumnach, szczególnie że masz niemałe pomieszczenie do nagłośnienia.

Jeśli chciałbyś pozostać przy Dali, to aby wykorzystać potencjał jakościowy wzmacniacza, spójrz na serię Opticon. W Twoim przypadku optymalny byłby model Opticon 6.