Skocz do zawartości
IGNORED

kolumny diy troche nietypowe

dawid11112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym na tym forum ale zastanawiam się na budową kolumn diy z płyty mdf 20mm .

Chodzi mi o to ze to ma być kolumna na dwóch gdn 30/120 ,średnicy od stx i wysokotonowy jeszcze nie wiem .Jeden gdn miałby być skierowany do ziemi około 70 litrów miałby plus BR a drugi gdn miałby być zamknięty i normalnie zwrócony do słuchacza nad tym średnica i góra i chodzi mi o to czy skierowanie gdn do dołu poprawi jego dźwięk chodzi mi o to aby w takim pudle nisko schodził? a ten wyżej żeby robił kopnięcie . czy taka konstrukcja. Ma sens? Dzis prześle jeszcze zdjęcia jak to widzę proszę o odpowiedź

https://www.audiostereo.pl/topic/123783-kolumny-diy-troche-nietypowe/

ZETA ZERO ORBITAL - możesz podpatrzeć.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość

(Konto usunięte)

łączenie dwóch takich samych głośników w róznych obudowach zamazuje rysunek basu , mimo,ze jest go więcej niz z jednego głośnika to jest on gorszej jakości, lepiej zrobić jedną komorę dla dwóch połaczonych równolegle i dołożyc jakis śrdniotonowy

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.