Skocz do zawartości
IGNORED

Interconnect własnej roboty.

energy

Rekomendowane odpowiedzi

To kabel mikrofonowy, nie znam się na tym za bardzo. -

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No i coś tani i wielożyłowy.

Ukryta Zawartość

Gość

(Konto usunięte)

energy Somek dobrze prawi, kabelek sprawdzony, jak wolisz cieplejsze granie z wolniejszym basem to słynny już kabelek Conducfil Speakfil 8896, bardzo fajna średnica. Canare jest szybszy i ma szybszy bas, ale gra bardziej skrajami pasma.

Ja go używam z naprawdę przyzwoitym sprzętem i kilka dobrych(drogich) kabli pokonał. Jakie masz wtyki? Warto też dopasować, żeby to dobrze razem wyglądało, zwłaszcza, jeżeli chodzi o średnicę. Ja mam Valaby Rodowane, Neutriki z ruchomą masą i Amphenole. Kupuję w audeos.pl mają dobrej jakości oploty i akcesoria.

Gość

(Konto usunięte)

Używam eichmanna bulletów, ale tak naprawdę pomiędzy nimi a neutrikami za 7zł nie słyszę różnicy, w kablach jest jak najbardziej ogromna zmiana, wtyki na granicy percepcji. Teraz używam kabla diy solidcore 6N Cu i na razie to najlepszy kabel jaki miałem w moim systemie :)

Ja go używam z naprawdę przyzwoitym sprzętem i kilka dobrych(drogich) kabli pokonał. Jakie masz wtyki? Warto też dopasować, żeby to dobrze razem wyglądało, zwłaszcza, jeżeli chodzi o średnicę. Ja mam Valaby Rodowane, Neutriki z ruchomą masą i Amphenole. Kupuję w audeos.pl mają dobrej jakości oploty i akcesoria.

Ukryta Zawartość

Mam również kupioną cynę ze srebrem dobrej jakości. Przynajmniej tak podaje producent :)

Ukryta Zawartość

Będzie ci je trudno polutować bez dobrej lutownicy i dobrego topnika. Jeżeli chodzi o niedrogie wtyki Amphenol jest super. Mój top, to chyba pleciony kabel z 7N Litz.